Ik heb de carburateurs inwendig grotendeels vernieuwd met sproeiers en vlotter naalden en zitting en lucht/mengsel schroef.
Ik heb alle carburateurs weer ingesteld met de luchtschroef op de waardes die ze voorheen hadden.
Maar vraag me af of het beter is te beginnen met de standaard instelling van 3 (360graden)slagen uit van elke luchtschroef.
Vlotternivo staat op 13 met de vlotternaalden niet ingedrukt van inderzijde carb zonder deksel tot onderzijde vlotter.
Volgens de handleiding hoort dat tussen 12,5 en 13,5 te zijn.
stand nu
1. 4 1/4
2. 3 3/8
3. 3 1/2
4. 3 1/4
Dus iemand tip om te beginnen bij 3 slagen of de instelling van voorheen waarvan ik overigens niet overtuigd was dat dat helemaal perfect was.
De motor liep wel goed maar 1 carb lekte benzine.
Hoe kun je de luchtschroeven bijdraaien als de carburateurs erop zitten?
Ik las iets van een 90 graden bithouder.
lucht/mengsel schroef fzs1000
Re: lucht/mengsel schroef fzs1000
Ik heb ze alle 4 op 3 slagen gezet. Pakkingen met vaseline gemonteerd.
Alles zit erop en de motor loopt als een zonnetje.
Ik heb er een goed gevoel over nu.
Alles zit erop en de motor loopt als een zonnetje.
Ik heb er een goed gevoel over nu.