Goedeavond.
Ik ben nieuw hier op het Fazer forum.
Ik woon in Voorburg.
Ik heb een periode geen echte motor meer gehad maar 2 jaar geleden toch weer begonnen.
De FZS1000 2002 is mijn 17de motor. Ik heb van alle soorten gehad. CB500four,GS550L,XS1100,XS1100S,VF65C,VF1000F,FZR1000exup,Pegaso 650, TDM850, BMW R1100S, FJ1200(nog steeds in mijn bezit) en nu de FZS1000. Ook wat extra erbij gehad zoals YZ250, XR250R, Gasgas250, XT500.
Van alle markten thuis. Beetje sleutelen ben ik niet vies van maar niet meer zoals vroeger toen ik hele revisies van motorblokken deed. Ook het gereedschap en de ruimte ontbreekt me daar nu voor. Ik hoop hier wat tips te vinden om iig het kleine en medium onderhoud te kunnen doen en wat leuke verbeteringen/tweaks te vinden. En zo af en toe een leuke rit.
Nieuw
- HansV
- 105,2 kW
- Contacteer:
Re: Nieuw
Welkom Frank,
Je hebt idd een groot aantal motoren in je bezit gehad.
Er is een nieuwsbrief zojuist uitgegaan met wat activiteiten zoals Hemelvaartweekend, de winteractiviteit (bezoek motorbeurs) en de Algemene leden vergadering.
Hopelijk zien we je bij een van de activiteiten of allemaal
Nogmaals welkom bij deze mooie en gezellige club
Mvg
Hans
Ps. De ritten komen eraan
Je hebt idd een groot aantal motoren in je bezit gehad.
Er is een nieuwsbrief zojuist uitgegaan met wat activiteiten zoals Hemelvaartweekend, de winteractiviteit (bezoek motorbeurs) en de Algemene leden vergadering.
Hopelijk zien we je bij een van de activiteiten of allemaal
Nogmaals welkom bij deze mooie en gezellige club
Mvg
Hans
Ps. De ritten komen eraan
Hans Verschuren
Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland