Motorbeurs 2018, jij komt toch ook?

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Motorbeurs 2018, jij komt toch ook?

Bericht door Charleyr »

Beste leden,


Van 22 t/m 25 februari 2018 is de club weer aanwezig op de Motorbeurs in Utrecht.
De Fazerclub staat, samen met de andere merkenclubs, in hal 10.
Ook dit jaar is ons stand nummer A036.
Deze locatie is op een hoek waardoor de stand van de AFCN goed op kan vallen.
De bedoeling is dat we ons laten zien aan motorrijdend Nederland, gelijkgestemden overtuigen om lid te worden van de club, een rustpunt zijn voor huidige (en nieuwe) leden en vragen over allerlei gerelateerde zaken kunnen beantwoorden.
Omdat je met meerdere leden aanwezig bent op de stand is er altijd wel iemand die de bezoeker te woord kan staan.
Ik hoop dat jullie mij willen helpen de beursstand van onze club ook dit jaar weer tot een succes te maken.
Gezien de korte tijd tussen deze oproep en de beursdata moeten jullie direct in je agenda kunnen zien dat je een dag ter beschikking van de club kunt stellen!
Zou je mij z.s.m. kunnen doorgeven op welke dag je komt helpen?
I.v.m. de vaak enthousiaste reacties zou ik niet te lang wachten om je voorkeurs dag op te geven.
Er is, naast vrije toegang, een bescheiden onkostenvergoeding beschikbaar.
Ik sta zoals altijd open voor jullie ideeen over de inrichting, de uitstraling, de voorzieningen, etc.
Gedurende de 4 beursdagen zijn er elke dag ca. 6 mensen nodig om de boel draaiend te houden en daarnaast ook beurstijd voor jezelf te hebben.

Openingstijden zijn op:
Donderdag van 10:00 - 21:00 uur,
Vrijdag van 10:00 uur - 22:00 uur
Zaterdag & Zondag van 10:00 - 18:00 uur

Ook voor de opbouw, (woensdag 21 februari, 18:00-20:00u) en de afbouw (zondag 25 februari, 18:00-20:00 u), hebben we wat mensen nodig.
Als je eerst meer wilt weten over de gang van zaken hoor ik dat graag.
Zonder jullie hulp lukt het zeker niet, dus geef je aub snel op!

Stuur je reactie via de mail aan: motorbeurs@fazer.nl


Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke clubgroet,
Rik Binkhorst
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie