FazerFlits niet ontvangen? (betalende leden)

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

FazerFlits niet ontvangen? (betalende leden)

Bericht door Charleyr » vr 16 jun, 2017 9:23

Indien je nog geen FazerFlits hebt ontvangen, dan kan het zijn, dat de mail in je spamberichten box zit.
Ook kan het voorkomen, dat bepaalde providers de mail automatisch als spam kunnen markeren, dan is het handig om een ander email adres op te geven.

Natuurlijk kan het altijd voorkomen, dat een FazerFlits niet is ontvangen
Reageer dan even via de volgende link:
http://www.fazer.nl/index.php?option=co ... &Itemid=92
of mail naar info@fazer.nl

Vermeld naast jouw volledige naam, tevens het email adres welke moet worden gebruikt en evt. nog een alternatief email adres
Wij zorgen dan, dat het juiste email adres in het ledenbestand wordt aangepast en dan krijg je voortaan ook de extra nieuwsbrieven.
Uiteraard krijg je ook meteen de laatste FazerFlits toegestuurd!

Als jij geen betalend lid bent en toch wilt meerijden met alle dagritten en de evenementen en de laatste nieuwtjes via de reguliere FazerFlitsen wilt krijgen?
Voor 25;- per jaar ben je lid en krijg je tevens toegang tot de leden pagina's.
http://www.fazer.nl/index.php?option=co ... &Itemid=55

Met vriendelijke fazergroeten,
Charles Rijken
Voorzitter All fazer Club nederland
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!

Plaats reactie