13 juni: Gelderland-zuid !!!!

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door FOFO »

Ik sluit ook graag aan!

Mvg
Frank
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Frans-V »

Zinvol lijkt me wel een extra stop in te lassen, om het vocht gehalte van de innerlijke mens op peil te houden.............
Het gaat prachtig zonnig weer te worden................... :enjoy:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Peewee
105,2 kW
Berichten: 108
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 8:01
Locatie: Alphen (gelderland)

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Peewee »

Frans-V schreef: do 10 jun, 2021 22:02 Zinvol lijkt me wel een extra stop in te lassen, om het vocht gehalte van de innerlijke mens op peil te houden.............
Het gaat prachtig zonnig weer te worden................... :enjoy:
Na de lunch rijden jullie langs mijn huis. Ik kan wel voor gekoelde drankjes zorgen als jullie dat willen?
Update: ik ben helaas toch niet thuis.....
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Gert Roelofs »

Vandaag weer een prachtige rit gereden. De rit was mooi gevarieerd met bos, dijkwegen, heuvels, mooie uitzichten op o.a. villa's met hun schitterende tuinen, oude karakteristieke dorpjes en er waren veel bochten. Het weer zat ook mee. Lekker temperatuurtje en zon. Met zo'n 16 motoren hebben we in 3 groepjes heerlijk getoerd. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Groetjes Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Frans-V »

Zeker wel, toch zeker voor de lunch is het een schitterend gebied .Maar toch kun je heel goed inkomen dat voor de mensen die daar wonen het niet echt leuk is om met dit soort weer elk weekend een berg herrie aan te moeten horen, niet uit onze groep WIJ hebben ons uitermate keurig gedragen onder leiding ven Gert...Maar toch , de groepen motorrijders die WEL vanaf de fabriek MEER ( veel meer ) kabaal mogen maken is dat voor die mensen die daar prachtig wonen niet leuk . En dat zeg ik die in het grijs verleden ook niet zo nauw keek naar wat herrie uit een Fazer 1000 met F16 uitlaten een Yamaha Xt660X met dubbel open akraa,gelukkig komt verstand met de jaren ( weet alleen nog niet in WELK jaar ).
Erg smalle stukken waarbij je de kans had om met je spiegel de brievenbus van de huizen er uit te rijden .. En ???????? tot 3 maal toe mensen gezien die met hun handen het rustig rijden gebaar maakte, welleens waar tegen de verkeerde groep ....en 1 man die aan de kent liep met zijn vingers in zijn oren, die was waarschijnlijk vergeten zijn gehoorapparaten in te doen ..En fietsers het stikte er van en 80% elektrische, en die manne dan ?????????? die met geen mogelijkheid nog vaak naast hun vrouw willen slapen MOETEN NU er PERSE naast rijden en van geen wijken weten.....En dan nog als laatste kritische noot waar we niks aan kunnen doen zijn de 138 verkeersdrempels, je bandjes worden niet warm maar je vering maakt overuren ....
Leuke prachtige route ( bijna het mooiste gebied van NL) 3 stukjes 80km -veel 60km stukken en aardig wat 30km,dus het overwegen waard om zijwieltjes aan te schaffen.Genoten van de route -het gebied- en de tussentijdse korte bestuurs meeting tijdens de lunch, waar ze me konden inlichten hoe de vlag er bij hangt bij (MIJN) Fazer club NL. En besproken wat de volgende stappen te maken zijn, Penningman-Secrevrouw-RouteGert.....Bedankt en de man die voor onze route,s zorg draagt.................Gr F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Eipmurrrah
50 kW
Berichten: 37
Lid geworden op: za 27 jul, 2019 20:20

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Eipmurrrah »

Ik heb gisteren ook zeer genoten van de gereden route, zelfs van de gemaakte aanpassingen, door de voorrijden. Gezelschap was prima, het weer werkte mee, fietsers ,wandelaars en automobilisten niet altijd, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ook onze groep heeft zich keurig gedragen en af en toe wuifde er mensen idd vriendelijk naar ons :wave:
Rond 18.30 , na 583km en onderweg diverse moordaanslagen, te hebben ontweken, kon ik mij Tracer weer in z'n veilige rustplaats duwen. Na het verwijderen van enkele kilo's kadavers van vliegende insecten kon ik ook de dag van me afspoelen en het welverdiende koude biertje nuttigen :laughing6:
Het viel mij trouwen ook op dat er ook veel "andere" merken vertegenwoordigd zijn bij de Fazer Club. Dit zie je bij meer clubs gebeuren als een fabrikant het model niet meer produceerd, waar de club is voor opgericht. Het gaat uiteindelijk om het motorrijden en gezellig samenzijn. Enz.
Dank voor de mooie rit en geboden gezelligheid! Tot een volgende x👍
Na elke bocht is er weer een nieuwe👍
BMW S1000XR piloot
Roland
35 kW
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 24 aug, 2015 20:48

Re: 13 juni: Gelderland-zuid !!!!

Bericht door Roland »

Ik heb afgelopen zondag mogen genieten van het mooie weer, de prachtige omgeving en van mijn groepsgenoten :enjoy:
Ik ben 1 van de personen die ontrouw is geworden na 13 jaar Yamaha te hebben gereden. Ben namelijk sinds 2 weken overgestapt naar een ander merk: KTM. Ondanks dat ik ontrouw ben voel ik mij goed opgenomen in de club. \:D/
Tot de volgende keer :hello2:
Plaats reactie