Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door FOFO »

Beste Fazervrienden,

MELD JE AAN !! IVM DE LUNCH-RESERVERING
Het tij lijkt te keren; de horeca mag 28 april weer een beetje open, met een aantal beperkingen weliswaar, maar toch.... Voldoende reden voor bestuur en tourcommissie om te besluiten de eerste rit van dit jaar te organiseren! Ik verwijs voor alle noodzakelijke informatie naar de Agenda op de Fazer-site. Daar vind je starttijd en startpunt etc. Routetrack staat achter de ledenlogen.
Om voor de lunch de noodzakelijke (buiten-)tafeltjes te kunnen reserveren willen we graag op tijd weten wie er willen deelnemen aan deze rit. Meld je daarom aan vóór woensdag 28 april 24:00 uur. Dan kunnen we als tourcommissie een reservering proberen te maken.
De route gaat door een prachtig stuk Nederland, met heerlijk wegen. Grijp dus je kans!

Groet,
Frank Ouddeken
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door Robse2 »

2 mei gaat me helaas niet lukken. Vrouwlief jarig. Maar aankomende zondag of anders Koningsdag pak ik de route hier vanuit Hengelo zo op. Rijd ik eerst deel B tot einde vandaar binnendoor naar de start van deel A om de route te vervolgen. Ben benieuwd. :enjoy:
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door Robse2 »

Zoals al in eerder bericht vermeld heb ik vandaag de Deventer Doesburg rit gereden.
Echter niet opgepakt vanaf het startpunt maar vanaf een routepunt nog geen 10km van mijn huis. Van Hengelo naar Doesburg van 2 deel. Natuurlijk voor mij veel bekende wegen maar hoe meer naar Doesburg toch onverwachte afslagen en slingerwegen \:D/ Eenmaal in Doesburg wat eigenlijk het eindpunt is de TomTom mij via kronkelwegen naar het startpunt in Deventer laten leiden. Dit was zeker ook niet mis en met een pontje over bij Bronckhorst. In Deventer de route opgepakt naar de lunchlokatie in Mander, Ria's eetcafé. Geweldig sturen met kleine weggetjes maar ook goede overzichtelijke wegen met mooie lange bochten. Lekker hoor! :enjoy: Al zou ik vanaf Kloosterhaar op N343 de afslag naar Langeveen nemen om dan naar de lunchlokatie te gaan. Die N343 is niet veel aan. Bij de lunchlokatie deel 2 weer opgestart en vervolgens uitgekomen waar ik begonnen was en dan met 10 minuten weer thuis. Het is een zeer afwisselende route tussen de landerijen, bossen en dorpen en super om te rijden :notworthy: Mocht iemand nog twijfelen om zich aan te melden dan kan ik alleen maar zeggen: DOEN! :thumbup: Je hebt nog tot woensdag 28 april 24.00 uur. Veel plezier!
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door Frans-V »

KAN IK HELAAS NIET,JAMMER...Gr: F3 :wave:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door Robse2 »

Iemand afgelopen zondag de route nog gereden?
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
wallie
105,2 kW
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:28
Locatie: Alkmaar

Re: Deventer-Doesburg rit (2 mei): GAAT DOOR

Bericht door wallie »

Jazeker, met 4 man gereden, Marc, André, Frank en ondergetekende.
Was voor mij een rondje om mijn geboorteplaats het huidige Hof van Twente voorheen Goor.
Een frisse dag maar droog gereden op twee druppels na.
Mooie route met hele mooie buitenaf weggetjes. :enjoy: :enjoy:
Lekker gelunched bij Ria op het verwarmde terras.
Zeker een herhaling waard om hier nog eens te rijden. :thumbup:
Han
Plaats reactie