Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A !!)

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A !!)

Bericht door FOFO »

Zaterdag 2 sep: Utrecht - Betuwe route (nw bestand deel A)

Hoewel het Fazerweekend nog moet komen, toch alvast de aankondiging voor de Utrecht en Betuweroute op 2 september aanstaande! Een toertocht van 201 km in totaal. Het eerste deel is 98 km en start in Schoonhoven. Nadat we in Wageningen hebben gelunched volgen nog 103 heerlijke kilomerters die ons weer terugbrengen bij het startpunt. Ondertussen hebben de Lek en de Waal uitgebreid kunnen bewonderen en kunnen genieten van een heerlijke lange slinger van bochten, en nog eens bochten en bochten…....

De tocht begint in het welbekende Hotel Belvédère aan de Lekdijk, West 4, 2871 MK in Schoonhoven. We verzamelen daar op de gebruikelijke tijd van 9:30. Na de koffie vertrekken we om 10:30 uur voor een rit door het ware eldorado van Nederland-Motorland: ons rivierengebied. We volgen de hele Lek van Schoonhoven terug tot aan Amerongen en gaan dan met een lus via Scherpenzeel naar Rhenen. Daar lunchen we bij het Panorama Restaurant De Blaauwe Kamer, Blaauwe Kamer 14, 6702 PA in Wageningen. Het uitzicht is fenomenaal (bij helder weer). Volgens de website is het er gezellig en informeel; dat zit dus wel goed!
Na de lunch gaan we terug naar Rhenen en steken daar de Lek over omaan de andere oeverzijde weer terug te slingeren tot aan Wijk bij Duurstede. Vandaar steken we dwars door de Betuwe heen naar de Waal, die we van Neerijnen tot Gorinchem zullen volgen. Vandaar zullen we weer naar de Lek terugkeren en bij Schoonhoven de pont pakken naar ons eindpunt bij Hotel Belvédère.

Meld je aan, want het wordt een fantastische rit!

PS: Het eerste deel van deze route is op 12 augustus 21:30 uur vervangen, omdat er veel wegopbrekingen en blokkades in zaten. Iedereen die voor die tijd de routes al had gedownload moet het A-deel dus opnieuw downloaden!

Groet,
Namens de Toecommissie
Frank
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Charleyr »

De FazerFlits voor de Utrecht en Betuwe Route, is inmiddels via de mail aan de contributie leden verstrekt!

Voor de niet contributieleden een aangepaste FazerFlits.
(zonder route download mogelijkheid)

http://web2.mpzmail.com/bg/viewEmail.asp?cid=166848-1
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door SilverTip »

Heb een baan.......... zijn zaterdag voor het eerst weer bij een rit van de club.......... ik kom zelf pas bij de pauze in Wageningen erbij, maar Nicolette ziet jullie in Schoonhoven.
Zin om jullie weer te zien, te lang geleden. Tot zaterdag :wave:

Mies :-D
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door NZMSLex »

Van harte Mies. Da's supergoed nieuws!!!!!!!!
Komend wiekent ben ik er niet bij.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Fazerfun »

Wat een goed nieuws Mies, gefeliciteerd! :thumbup: Ben benieuwd wat je gaat doen, tot zaterdag!

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Charleyr »

SilverTip schreef:Heb een baan.......... zijn zaterdag voor het eerst weer bij een rit van de club.......... ik kom zelf pas bij de pauze in Wageningen erbij, maar Nicolette ziet jullie in Schoonhoven.
Zin om jullie weer te zien, te lang geleden. Tot zaterdag :wave:

Mies :-D
Nou, als ik het niet dacht.
Van harte gefeliciteerd, komt het dus alsnog uiteindelijk weer goed. \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Ik heb zelf eind van het jaar GEEN baan meer!
Boventallig en met mij nog 14 andere collega's!
Maar,,,,,,, na een aantal stressvolle maanden, zal ik er uiteindelijk gewoon nog beter van worden ook!
Ik ga vroegtijdig met pensioen op 31-12-2017, met een leuke bonus!
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Rider »

Gefeliciteerd Michel \:D/

Ik probeer bij de lunch aan te haken, afhankelijk van de activiteiten in de ochtend. Ben ik er niet dan lekker vertrekken en niet op mij wachten [-X
Don't look back!
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door SilverTip »

Beste allemaal,

Dank voor jullie fijne reacties en felicitaties :notworthy:

Ja, ik ben erg blij dat ik een baan heb gevonden via Miranda de Kler die zo attent was om aan me te denken en me voor te stellen aan haar werkgever toen er een vacature vrij kwam.
Om privacyredenen laat ik hier het bedrijf en mijn (erg leuke) functie weg.

Dat we een fijne club hebben moge duidelijk zijn. Wanneer je een bepaalde leeftijd hebt is solliciteren via de reguliere weg geen optie en moet je een netwerk hebben. 44 maanden en 1028 brieven....... zonder resultaat. 100.000 tips en verplichte 55+ cursussen, goede CV's, goede brieven....... verkeerde leeftijd.....

Reeds eerder bezorgde Imco Boelsma me een baan, daarna Gert Roelofs en nu opende Miranda een deur voor me.
We zijn dus erg opgelucht en kunnen weer aan een toekomst gaan bouwen en tevens doet dit ook iets met je zelfvertrouwen en eigenwaarde.

Geloof me...... 44 maanden afgewezen worden doet iets met je, nog afgezien van andere bijkomstige zorgen.

Dankbaar dus (nog steeds) aan Imco en Gert en nu heel erkentelijk naar Miranda :love7:

We kunnen dus ook weer motorrijden wat we lang "geparkeerd" hebben.

Tot gauw,

Mies & Nicolette :wave:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Gert Roelofs »

Helaas kan ik er komende zaterdag, 2 sept. niet bij zijn. Ik heb andere verplichtingen opgelegd gekregen.
In ieder geval tot over 2 weken bij de Zeelandroute.

Groetjes
Gert
Bart Veenbrink
50 kW
Berichten: 46
Lid geworden op: za 02 apr, 2011 11:55

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Bart Veenbrink »

Mocht ik morgen meegaan dan zorg ik dat ik op tijd ben
Dit is een beetje weersafhankelijk
astrid
50 kW
Berichten: 32
Lid geworden op: za 08 sep, 2012 12:48

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door astrid »

Wij hebben ons ook aangemeld, maar alleen als het droog blijft

Groeten Remco en Astrid :enjoy:
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Peter_Smith »

Zo iedereen al weer thuis op de bank onderuit na weer een dag sturen. Vanmorgen verrast door een mooie opkomst. Zo direct na het Fazer weekend, stonden we toch met 14 motoren. \:D/
Later sloten Michel en Erwin nog aan waarmee we op 16 stonden.
De ochtend met perfect motor weer gereden met een heerlijk september zonnetje. Hoewel We tijdens de lunch in de verte het onweer hoorden hebben we geen druppel op onze helmen gehad. Wel Was de weg hier en daar ineens nat maar We kwamen steeds te laat voor de druppels :-D

Bedankt Willem en Rik voor het voorrijden vandaag. Verder hoop ik dat Charlotte inmiddels ook thuis Is en de motor snel weer gerepareerd zal zijn. Toch grappig Michel dat je op je eerste clubrit direct weer sleutelen mocht.. ;-)

Tot de volgende :thumbup:
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door Rik »

Was weer een prima motordag! Bedankt voor de route, Peter.
Het was weer gezellig.

Ik heb al wat foto's online gezet, heb je nog leuke toevoegingen dan kan je ze natuurlijk naar mij opsturen.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door SilverTip »

Was een hele mooie tocht, compliment voor de tourcommissie. Wat rekenwerk en wat geluk zorgden ervoor dat ik nog maar 3 minuten op de Lekdijk stond te wachten toen ik het rode monster van Willem aan hoorde komen. Was niet zeker of jullie al voorbij waren of niet. Geen regen, maar toch voldoende poetswerk vanwege de natte en modderige wegen hier en daar....... :enjoy:
Ja..... bizar ...... meteen weer sleutelen..... nu heb ik altijd van alles in mijn " tooltas", maar een reserve borgmoer voor een voortandwiel niet, ga dat er wel instoppen, het komt inderdaad van pas. Charlotte had een lelijke klap kunnen maken , gelukkig liep het goed af. Heb ervan genoten en we hopen volgend jaar tijdens de evenementen weer mee te kunnen. Leuk om jullie na zo'n lange tijd weer te zien.

Gr. Michel :salute:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 sep: Utrecht-Betuwe route (Nw bestand deel A

Bericht door NZMSLex »

Van de oer Fazer zijn ook wel eens de borgmoeren verdwenen. Dus het komt wel vaker voor. Gelukkig heb ik het zelf nooit meegemaakt.
Als er bij mijn BMW nu een moer losgaat, dan lijkt me dat lastig oplosbaar :-)

Mies is onmi(e)sbaar!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Plaats reactie