#20 stelt zich voor

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
#20
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: za 13 jun, 2020 17:20

#20 stelt zich voor

Bericht door #20 »

Hoi Yammie liefhebbers,

Leeft dit forum nog een beetje in tijden van WA en vele andere vormen van social media?

Ik ben Peter, heb sinds 1996 mijn motorrijbewijs en zit sinds 2008 op een ander bekend motor-forum. En aldaar stond van de week een link naar dit forum en dacht, zal me hier ook eens aanmelden gezien ik sinds 2012 een Fazer 8 in bezit heb. Een erg fijne en mijns inziens onderschatte alleskunner. Het vermogen is erg lineair, maar dat vind ik nu juist prettig. En het blokje is vergevingsgezind: In een haarspeldbochtje een versnelling te hoog, geen probleem het blokje blijft zijn werk doen. Een keer per jaar rijden we op het heilige asfalt op de Drentse hei. En nee ik pretendeer geen Rossi te zijn en zal dat ook niet worden. Keurig in groep 1 achter de marshall voor een leuke dag. Ben met de Fazer ook 2 jaar in de Franse Alpen geweest, wat is het daar fijn rijden :enjoy:

Ik ben op zoek naar gelijkgestemden die af en toe eens een wat langere tourrit willen maken. De laatste jaren is het tot regioritjes beperkt geweest en dat is ook leuk. Maar een keer een iets grotere route kan op zijn tijd ook erg prettig zijn. In Coronatijd zullen de ritten wat beperkt blijven, maar als er zich een kans voor doet, sluit ik me graag aan.

O ja, de raceliefhebbers zullen het wellicht weten, maar #20 is het startnummer van Fabio Quartararo. #46 kennen we onderhand wel :-D

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door #20 op do 25 jun, 2020 0:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: #20 stelt zich voor

Bericht door NZMSLex »

Mooie fiets. En ook een fraaie foto op de Ventoux.
Ik weet niet wat je een lange rit vindt, maar een toerrit met de club is 200 km en soms ook wel wat meer. 3 x per jaar gaan we naar het buitenland (corona volente) en dan maken we echt veel meer kilometers.
En binnen de club rijden we zowel vlot, zeer vlot en ook lekker rustig.

Niks mis met #46. Hij heeft heel veel bijgedragen aan het leuk maken van de motorsport. Daar kunnen we hem niet dankbaar genoeg voor zijn.Nu maar hopen dat #20 net zo goed en nog leuker wordt. #93 is wel erg goed maar niet erg leuk....

Welkom op dit leuke forum!!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: #20 stelt zich voor

Bericht door Robse2 »

Hoi Peter, welkom. Mooie Fazer heb je. Uiteraard zijn er hier gelijkgestemden. Ik had me al in 2005 aangemeld en in 2015 wederom, tussendoor andere motor maar nu dus weer lid weliswaar met een Kawasaki. Toertochten volop en ook wel meerdaagse evenementen. Zelf rij ik ook graag grote tochten, Franse Pyreneeën, Spaanse Pyreneeën, Alpen, Corsica, Andorra, Dolomieten en uitschieters als Marokko en Mauritanië, maar heel gek voor een toertocht eerst 1,5 uur naar de startlocatie is me dan weer te ver... :dontknow: Schotland of Engeland zou ik nog wel eens willen bezoeken op de motor. VWB het forum, naar mijn idee wordt het wel gelezen en gereageerd maar is wat stil, je kan ook reageren op berichten op de site of op FB.
Veel plezier hier en met je Fazer.
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
#20
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: za 13 jun, 2020 17:20

Re: #20 stelt zich voor

Bericht door #20 »

NZMSLex schreef: wo 24 jun, 2020 22:02 Mooie fiets. En ook een fraaie foto op de Ventoux.
Ik weet niet wat je een lange rit vindt, maar een toerrit met de club is 200 km en soms ook wel wat meer. 3 x per jaar gaan we naar het buitenland (corona volente) en dan maken we echt veel meer kilometers.
En binnen de club rijden we zowel vlot, zeer vlot en ook lekker rustig.

Niks mis met #46. Hij heeft heel veel bijgedragen aan het leuk maken van de motorsport. Daar kunnen we hem niet dankbaar genoeg voor zijn.Nu maar hopen dat #20 net zo goed en nog leuker wordt. #93 is wel erg goed maar niet erg leuk....

Welkom op dit leuke forum!!
Thanks! Laatste jaren rijden we alleen regionale ritjes tot max 200km. Weer een keer andere routes rijden lijkt me ook leuk. En een keer een ritje naar het buitenland lijkt me ook leuk, dat is lang geleden. Ik kan zeggen dat ik houd van doorrijden maar dat is relatief. Wat ik doorrijden vind, vind een ander weer langzaam en vice versa :) Maar denk dat ik er dus tussen in zit.

Over Rossi niets verkeerd, heb hier genoeg merchandise van hem. Maar er zijn al genoeg nicknames op het www. die naar Rossi verwijzen. En Marquez respecteer ik om zijn skills, zal het nog maar even niet over zijn karakter hebben.
#20
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: za 13 jun, 2020 17:20

Re: #20 stelt zich voor

Bericht door #20 »

Robse2 schreef: do 25 jun, 2020 0:10 Hoi Peter, welkom. Mooie Fazer heb je. Uiteraard zijn er hier gelijkgestemden. Ik had me al in 2005 aangemeld en in 2015 wederom, tussendoor andere motor maar nu dus weer lid weliswaar met een Kawasaki. Toertochten volop en ook wel meerdaagse evenementen. Zelf rij ik ook graag grote tochten, Franse Pyreneeën, Spaanse Pyreneeën, Alpen, Corsica, Andorra, Dolomieten en uitschieters als Marokko en Mauritanië, maar heel gek voor een toertocht eerst 1,5 uur naar de startlocatie is me dan weer te ver... :dontknow: Schotland of Engeland zou ik nog wel eens willen bezoeken op de motor. VWB het forum, naar mijn idee wordt het wel gelezen en gereageerd maar is wat stil, je kan ook reageren op berichten op de site of op FB.
Veel plezier hier en met je Fazer.
Thanks en je hebt een indrukwekkende lijst met bezochte landen! Ja Schotland moet idd ook erg fraai zijn. Heb wel een aantal BSB races in de UK bezocht, maar dan zie je nog niets van de mooie omgeving. Ik zag idd ook dat er soms 2 en soms zelfs geen bezoekers op dit forum zijn. Dat is toch inherent aan het gebruik van andere social media. Fora zijn niet heel populair meer. En ik maak bewust geen gebruik van FB. Nooit een account gehad en zal er ook niet snel een openen. Dus ik zal het forum in de gaten houden en me aansluiten als er weer een ritje voorbij komt hier.
Plaats reactie