Tjeerd uit Nederweert

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
tjeerdvries
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 jun, 2020 0:12

Tjeerd uit Nederweert

Bericht door tjeerdvries »

Hallo allemaal,

Ik ben Tjeerd uit het zonnige zuiden, sinds een week ben ik in het bezit van een fz6 uit 2004 met 41000 op de teller en alles origineel op de valdoppen na. Mijn rijbewijs daar ben ik mee bezig, ik dacht eerst het belangrijkste de rest komt later :laughing6:
Ik hoop rond september mijn rijbewijs te hebben om nog wat zonnige kilometers te kunnen maken voor het slechter weer word.
Nu de komende tijd alles klaar maken voor te kunnen rijden, olie's filters, bougies, kleppen laten nakijken gezien deze 40D heeft gelopen en dan alles netjes poetsen en dan moet hij klaar zijn voor vertrek :enjoy:

Groetjes Tjeerd
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Tjeerd uit Nederweert

Bericht door Rik »

Hallo Tjeerd,
Gaaf dat je de motor al klaar hebt staan. Extra motivatie om in 1x je rijbewijs te halen.
Vanuit het zonnige zuiden zijn mooie ritten te maken richting alle windstreken. Je boft maar dat je daar woont :)

Succes met het onderhoud aan de Fz6 en met het halen van je rijbewijs.
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Tjeerd uit Nederweert

Bericht door NZMSLex »

Welkom Tjeerd,

Een FZ6 is een zeer prettige fiets!! Echt meer dan een ‘opstapper’. Ook daarom een goede keuze als eerste motor omdat je hier nog vele jaren mee vooruit kunt. Zowel qua rijeigenschappen als qua degelijke techniek.
Succes met je rijbewijs. Kan je in het najaar nog mooi meedoen met een paar ritten van de club. Daar leer je echt veel van qua motorrijden. En we houden rekening als mensen minder ervaren zijn zodat je dan ook echt een leuke rit hebt.

Helaas geen idee waar het groene stekkertje voor is.

Groeten,

Lex
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Plaats reactie