Nicole stelt zich voor

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Kolleke
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 mei, 2018 18:15
Locatie: Beek Limburg

Nicole stelt zich voor

Bericht door Kolleke »

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole ( oftewel Kolleke ) uit het prachtige zuid-limburg.
43 lentes jong en getrouwd met Gerwin.

Na een aantal jaren niet gereden te hebben, zijn we, een beetje verplicht ivm afschaf lease-auto, maar ook voor de fun weer begonnen aan het grote motor avontuur.

In het verleden hebben we vanalles gereden.. BMW R1100 RT, Honda VFR750, Yamaha VMAX, Honda VT800, en een Trutje . Dit was voor onze grote stop.

Toen het allemaal weer begon te kriebelen en we anders vervoer moestenhebben, hebben we een GPX, BMW 1200RS, Pan European, VX800 en 2x een Pacific Coast gehad.

Ja ja we hebben nogal wat versleten.

Zoals gezegd hebben we helaas geen leaseauto meer. En aangezien die pacific een aardige kofferbak had dachten we voorlopig wel ff vooruit te kunnen.
Echter mijn man moet voor mijn woon-werk verkeerd zo'n 180km per dag rijden. En dat is met dat zweefvliegtuig toch niet echt prettig.
Daarbij was het gewoon niet zijn motor. Ik vond hem heerlijk maar aangezien hij de meeste kilometers maak moest er toch wel iets anders komen.

Ik had een eis.. als er iets anders komt... of weer een BMW RT of een FJR. Op die laatste had ik nog nooit gereden maar ikvond hem gewoon super mooi... ( Vrouwen...ja ja zeg het maar :roll: )

Dus op een dag gewoon voor de fun naar de motorzaak. Helaas geen BMW.. maar wel een prachtige FJR. We mochten meteen een rondje rijden..
man wat was dat een zaligheid. schermpje omhoog en karren maar.
Dus de knoop doorgehakt.

Alleen... ik moest altijd achterop. Ding is te zwaar voor mij, en eer mijn man achterop was gekropen waren we een uur verder. En het reed gewoon niet lekker. ( buik van mijn man in mijn rug enzo.. :sad1:

Dan toch maar op zoek naar iets voor mij. En toen kwamen we op de fazer uit. Lekker 600-tje. Goed te handelen.
Gister opgehaald en vandaag een lekker ritje gedaan.

Hopelijk ga ik nog lang plezier hebben van deze mooie rooie uit 1998.
Afbeelding
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Nicole stelt zich voor

Bericht door NZMSLex »

Welkom Nicole!

Een Fazer uit 1998: de oer-Fazer. En dat zijn topmachientjes! Daar ga je nog heel veel plezier van hebben. Ze rijden prima en zijn onverslijtbaar. Ik kan het weten: mijn Fazer heb ik 20 jaar en die doet het met 92.000 km nog steeds prima. En binnen de club hebben we oer-Fazers die ondanks een zwaar leven, nog steeds prima lopen.

Kom een keer meerijden met de club! Da’s gewoon hartstikke gezellig. En een Fazer hebben in het mooie Limburg, is natuurlijk helemaal top.

En met die Fazer rijd je in bochtig gebied die FJR helemaal zoek!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Kolleke
25kW
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 27 mei, 2018 18:15
Locatie: Beek Limburg

Re: Nicole stelt zich voor

Bericht door Kolleke »

Thnxx ik ga zeker kijken om een keer mee aan te haken met een tochtje. Altijd gezellig.
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Nicole stelt zich voor

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Nicole,

2 september is er bij jou in de buurt een toertocht van de club. Zoals Lex al aangaf is het bij ons super gezellig. Zal je wel merken als je mee gaat. Wie weet is deze club iets voor jou. Volg onze activiteiten maar eens op de site. Wie weet zie ik je 2 september.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Plaats reactie