NIeuw bij de club

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sylvia
50 kW
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 28 feb, 2018 20:07
Locatie: Geldrop

NIeuw bij de club

Bericht door Sylvia »

Hallo Allemaal

Bij deze wil ik gebruik maken van de mogelijkheid om mezelf hier voor te stellen.
Sylvia is mijn naam en ik woon in Geldrop (NB). Inmiddels ben ik al heel wat jaren in het bezit van een motorrijbewijs.
Ik ben mijn motorcarriere begonnen op een Honda 350 cc four, vervolgens een Honda Bol d'or 750 cc en een Honda CB 650 cc custom.
Daarna heb ik drie kinderen op de wereld gezet en een aantal jaren geen motor gereden.
Maar bloed kruipt waar het niet gaan kan en zo begon het Yamaha hoofdstuk met eerst een FJ 1100 cc en daarna een FJ 1200 cc.
Deze laatste is nog steeds in mijn bezit.
Hopelijk komt er zeer binnenkort een Yamaha bij in de garage!
Afgelopen motorbeurs heb ik een hele prachtige mooie rode FZ S1 ABS gekocht.
Na de aankoop was mijn volgende stop de stand van de Fazer club en ben ik maar alvast lid geworden ( er werd mij verzekerd dat het een gezellige club is...)
Nu kijk ik de regen uit de lucht om het zout van de weg te spoelen zodat ik mijn nieuwe aanwinst naar huis kan gaan rijden.
Gisteren ook maar meteen m'n gezicht laten zien bij de ALV om wat clubsfeer te proeven en kennis te maken met clubleden.
De eerste indruk is goed!
Onze motoragenda staat al aardig vol gepland maar ik hoop snel ook met de Fazer club te kunnen gaan rijden, in ieder geval staat de datum van het weekend eind augustus nog ( bewust) open....
Ondertussen probeer ik wat wegwijs te worden op het forum en uit te vinden hoe ik een foto kan plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.

groeten Sylvia
Women are angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly.....On a broomstick.
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Robse2 »

Sylvia, welkom :hello2: veel plezier en veilige km's met je FZ1 :enjoy:
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Gert Roelofs »

Welkom Sylvia,

Leuk dat je lid van de club bent geworden. Ik denk dat we elkaar in de toekomst best zullen zien bij een van de vele ritten die we hebben als club.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Charleyr »

Dag Sylvia,

Nogmaals van harte welkom bij de club en dan direct ook present op de ALV.
Een fijne tijd toegewenst en hoop dat je nog lang lid blijft.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Peter_Smith »

Hoi Sylvia,

Zag al een kleine afbeelding van je nieuwe aanwinst. Mooi rood is niet lelijk.
Fijne motor de FZ1, heb er zelf ook jaren op gereden. Alvast heel veel plezier ermee en tot snel.
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
Sylvia
50 kW
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 28 feb, 2018 20:07
Locatie: Geldrop

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Sylvia »

Bedankt voor de welkomswoorden.
Afelopen vrijdag eindelijk mijn nieuwe aanwinst opgehaald, nu heb ik m'n mooie rooie FZ1 echt in mijn bezit! :enjoy:
Wat een heerlijke motor, en wat een vermogen, de eerste tank benzine is reeds geschiedenis.
Ik zal nog even moeten wennen aan het zadel/ andere zit en op de snelweg miste ik nog wel even mijn oude vertrouwde grote scherm waar ik me achter kon verstoppen.
Liever had ik m nog een klein stukje lager gehad....eerst maar eens uitproberen en kijken waar nog mogelijkheden liggen.
We moeten elkaar nog een beetje leren kennen, komt goed :thumbup:
Gisteren, voor de bui, ook nog even de Fazer uit gelaten in mijn eigen vertouwde omgeving (mn de bochten). :love10:
Bij deze verklaar ik het motorseizoen voor geopend.
Tot snel!

Toevoegen van een foto gaat 'm niet worden, 'bestand te groot' en aangezien ik n beetje digibeet ben, zal ik daar eerst bijles in moeten krijgen.
Women are angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly.....On a broomstick.
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: NIeuw bij de club

Bericht door NZMSLex »

Welkom Sylvia,

Mooi dat je zo enthousiast bent over de FZ1. Dat is een topmotor en supersnel.

Iets lager: je kunt overwegen de veerpoten voor iets te laten doorsteken. Dan wordt de motor aan de voorkant ietsie lager (maar staat ook meer op zijn neus en stuurt dus iets scherper). Kwestie van uitproberen.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Sylvia
50 kW
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 28 feb, 2018 20:07
Locatie: Geldrop

Re: NIeuw bij de club

Bericht door Sylvia »

Bedankt voor de tip. De motor is zowel voor als achter reeds iets verlaagd...misschien dat de veerpoten nog iets verder doorgestoken kunnen worden. Sturen gaat nu prima. We gaan t bekijken, ook of er misschien andere dogbones onder kunnen. Wordt vervolgd.
Women are angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly.....On a broomstick.
Plaats reactie