Nieuw op het forum

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
lassale
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 07 jan, 2018 11:52

Nieuw op het forum

Bericht door lassale »

Hoi,

Mijn naam is Harry, 55 jaar, woon in de randstad nabij Dordrecht en ben al vele jaren motorrijder. Ik ben een liefhebber van vintage motorfietsen, maar heb sinds kort een modernere aangeschaft.

Vanaf november 2017 ben ik in het bezit van een Yamaha Fazer 600 uit 1998. Voor een klein bedrag overgenomen van een collega, die er al een tijdje niet meer op reed. Motor liep niet, achterrem vast, water in de tank en carburateurs, uitlaat onherstelbaar lek, accu naar z'n grootje, benzinekraan werkte niet, stuurschakelaar links kapot, en nog wat klein werk. Inmiddels heb ik de motorfiets helemaal nagelopen en kon ik, na heel wat uurtjes werk, afgelopen zondag een testrit maken. Wat een aangename verrassing was dat zeg. Nooit eerder een Yamaha gehad of zelfs maar op gereden, maar wat een fijne machine is dat zeg. Ik ga hier nog lang plezier van hebben, dat weet ik zeker.

Deze Fazer is mijn 4e motorfiets. Naast deze heb ik nog een Suzuki GSX 750es uit 1987, maar die zal gaan vertrekken. Daarvoor heb ik jarenlang een Honda CB 750 FII uit 1978 gehad en weer daarvoor een Suzuki GT 350 uit 1973, maar deze tweetakt heeft het niet lang volgehouden.

Tijdens het werken aan de Fazer kwam ik, op zoek naar informatie, verschillende keren op dit forum terecht. Vandaar dat ik me nu ook heb aangemeld. Misschien kan ik in de toekomst zelf anderen van informatie voorzien en helpen om de Fazer op de weg te houden.
Bijlagen
Suzuki GSX 750es
Suzuki GSX 750es
Suzuki GT 350 tweetakt (geen eigen foto)
Suzuki GT 350 tweetakt (geen eigen foto)
Honda CB 750 FII supersport (geen eigen foto)
Honda CB 750 FII supersport (geen eigen foto)
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Nieuw op het forum

Bericht door Peter_Smith »

Het mooie weer komt er weer aan. Als de Fazer straks in orde is zien we je wellicht een keer bij een rit van de club. :thumbup:
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
lassale
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 07 jan, 2018 11:52

Re: Nieuw op het forum

Bericht door lassale »

Ik ga het forum in de gaten houden. Het lijkt me geweldig om met andere Fazerrijders een rit te maken.
Plaats reactie