Fzs 1000 erbij

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rwou
35 kW
Berichten: 7
Lid geworden op: do 04 mei, 2017 10:51

Fzs 1000 erbij

Bericht door rwou »

Hallo,
Ik ben René Wouterson en woon in Steenwijk. Ik heb sinds kort (twee weken) een zwarte fzs 1000 uit 2001. Ik heb de fazer gekocht omdat het motorrijden toch weer begon te jeuken. :enjoy: Vooralsnog hoop ik veel info op het forum te vinden en kijk ernaar uit om jullie ervaringen en verhalen te lezen.
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door NZMSLex »

Welkom. Veel plezier met je Fazer! Dat zal wel lukken.
Rij een keertje mee met de club. Da's gezellig.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
rwou
35 kW
Berichten: 7
Lid geworden op: do 04 mei, 2017 10:51

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door rwou »

NZMSlex bedankt voor je welkomswoorden. Ik heb hiervoor (aantal jaren terug )een bandit 1200 s gereden. Fijne sterke motor. De fazer vind ik wat handelbaarder. Meer een gooi en smijt motor. De bandit had altijd koppel maar de fazer hangt meer aan het gas. Vanaf 6000 toeren is het vasthouden op de fazer. Kanonne wat een acceleratie. Moet wel wennen aan de zes versnellingen en de korte overbrengingen daarbij. Regelmatig zit in 5 terwijl er nog een zes over is. Ook gebeurd het weleens dat ik naar zeven wil schakelen. Ik denk dat ik er maar een gear indicator op ga zetten. Lijkt mij ( ik spreek dus voor mijzelf) erg handig.
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door NZMSLex »

Een 1000 is geen kinderspeelgoed maar wel errug leuk! \:D/
Op 21 mei hebben we een toerrit die begint in Zwolle en op 14 juni een toer die begint in Emmen. Kom rijden en kennis maken met de club.
Meer rijden en dan krijg je vanzelf het goede gevoel voor de juiste versnelling. Bij een 1000 maakt het niet uit of je een tikkie te hoog of te laag zit. :enjoy:
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
rwou
35 kW
Berichten: 7
Lid geworden op: do 04 mei, 2017 10:51

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door rwou »

Lijkt mij leuk een keer mee te rijden. 21 mei lukt echter niet.
waar vind ik de data van open ritten?
14 juni is op woensdag. worden er ook doordeweeks ritten georganiseerd?
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door Peter_Smith »

rwou schreef:Lijkt mij leuk een keer mee te rijden. 21 mei lukt echter niet.
waar vind ik de data van open ritten?
14 juni is op woensdag. worden er ook doordeweeks ritten georganiseerd?
Hoi René,

We hebben onze open rit al op 25 maart gehad. Maar zoals Lex al aangaf is het geen probleem om een ander ritje te proberen als je eventueel interresse hebt om lid te worden. Meld dit even via een mailtje aan info@fazer.nl

Hoewel een erg goed idee van Lex hebben we geen ritten op de woensdag :rabbit: Wel een stuk rustiger dan in het weekend!
10 juni en 17 juni weer wel. Op de site van de club vind je de volledige agenda van de ritten voor 2017.

Gefeliciteerd met je Fazer, een goede keuze, die garant staat voor heel veel kilometers plezier. :thumbup:

Peter
Laatst gewijzigd door Peter_Smith op di 09 mei, 2017 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
rwou
35 kW
Berichten: 7
Lid geworden op: do 04 mei, 2017 10:51

Re: Fzs 1000 erbij

Bericht door rwou »

Peter,
bedankt voor je uitleg. Ik ga bekijken wanneer ik een keer mee kan rijden. :enjoy: Lijkt mij zeker leuk. Heb de ritten inderdaad gevonden onder de agenda op de site. :thumbup:
Plaats reactie