Geinteresseerd!

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Will
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 feb, 2016 0:12
Locatie: Huizen

Geinteresseerd!

Bericht door Will »

Hallo allemaal,

Ik ben Will Jore en heb al een paar jaar een FZ1 Fazer van 2009. Woonachtig in Huizen zit ik ook regelmatig op het Motorforum/Gooitopic en rij met een wisselende groep ritjes en korte motorvakanties in de Eifel en het Zwarte Woud.

Op de motorbeurs heb ik een leuk gesprek gehad met de tourman van de club, Michel. Hij raadde me aan om eens mee te rijden en zo te ervaren wat voor een club de AFCN is. Nu ben ik altijd in voor een rit, dus zal ik zijn advies opvolgen en me (proberen te) aanmelden voor de rit op 21 mei.

Mvgrt, Will.
Laatst gewijzigd door Will op ma 29 feb, 2016 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Geinteresseerd!

Bericht door SilverTip »

Da's mooi Will, je gaat het zeker naar je zin hebben :enjoy:

Tot gauw zullen we maar zeggen!

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Re: Geinteresseerd!

Bericht door QuickSilver »

Will schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Will Jore en heb al een paar jaar een FZ1 Fazer van 2009. Woonachtig in Huizen zit ik ook regelmatig op het Motorforum/Gooitopic en rij met een wisselende groep ritjes en korte motorvakanties in de Eifel en het Zwarte Woud.

Op de motorbeurs heb ik een leuk gesprek gehad met de tourman van de club, Michel. Hij raadde me aan om eens mee te rijden en zo te ervaren wat voor een club de AFCN is. Nu ben ik altijd in voor een rit, dus zal ik zijn advies opvolgen en me (proberen te) aanmelden voor de rit op 21 mei.

Mvgrt, Will.


Hallo Will,

Wat leuk! Natuurlijk kun je meerijden op 21 mei. Gaat je zeker goed bevallen. Indien je op die dag eventueel nog vragen hebt zullen de bestaande leden je die tijdens die dag graag willen beantwoorden.

groeten,
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Will
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 feb, 2016 0:12
Locatie: Huizen

Re: Geinteresseerd!

Bericht door Will »

Bedankt, maar zoals ik in het topic van de rit van as zaterdag al heb aangegeven, heb ik piketdienst en kan dus helaas niet mee. Volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Mvg, Will.
Plaats reactie