even voorstellen

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
frank-fzs600
50 kW
Berichten: 41
Lid geworden op: do 18 dec, 2014 16:10
Locatie: waalre NB

even voorstellen

Bericht door frank-fzs600 »

hallo motorrijders

me naam is frank en kom uit Waalre en 41 jaar en eindelijk toch me motorrijbewijs gaan halen en gehaald (1ste X geslaagd :dontknow: ).
had me yamaha fzs600 fazer uit 1999 klaar staan om mee te rijden maar wegens problemen met de koeling staat ie weer stil .
het rijden moet dus nog effe wachten , maar die 1ne keer dat ik er op gereden heb was geweldig .
hoop tips voor onderhoud en te kunnen lezen hoe jullie de motoren vinden voor als ik later een nieuwere model ga kopen .
de motor wordt voor werkverkeer en plezier gebruikt , heb de auto de deur uit gedaan en vind fietsen niet leuk .

frank
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: even voorstellen

Bericht door Fazerfun »

Hoi Frank,

Welkom hier en gefeliciteerd met je rijbewijs en je Fazer 600 :thumbup: ! Balen dat hij het nog even niet doet, maar je gaat er vast en zeker een hoop plezier mee hebben weet ik uit eigen ervaring.

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
Hans
105,2 kW
Berichten: 194
Lid geworden op: za 19 jun, 2010 16:06
Locatie: Den Helder

Re: even voorstellen

Bericht door Hans »

Hallo Frank,

Welkom hier op het forum, gefeliciteerd met je rijbewijs en je Fazer. :enjoy:
Veel veilige kilometers toegewenst en hopen dat je het probleempje snel opgelost heb. :scratch:

Hans
Tracer 9 GT Tech Kamo
Bart Veenbrink
50 kW
Berichten: 46
Lid geworden op: za 02 apr, 2011 11:55

Re: even voorstellen

Bericht door Bart Veenbrink »

Welkom bij de club en zien elkaar misschien wel bij de 1e rit in 2015
Hopende op mooi weer
Gebruikersavatar
QuickSilver
105,2 kW
Berichten: 452
Lid geworden op: wo 21 dec, 2005 13:22

Re: even voorstellen

Bericht door QuickSilver »

Hallo Frank,

Van harte gefeliciteerd met je rijbewijs, maar ook met je aankoop van de Fazer. Hier ga je zeker plezier aan beleven. :enjoy: \:D/ kleine tip, Op het forum kun je allerlei tips vinden voor onderhoud van je motor of voor motorreizen.

Daarnaast kun je, als clublid, deelnemen aan een technische dag die we elk jaar organiseren. Deze zal, naar alle waarschijnlijkheid, in april plaatsvinden. De datum wordt z.s.m. Bekend gemaakt. Op de dag, geleid door onze technische man Wim van der Vlist, wordt het basis onderhoud behandeld. Dus o.a. Remvloeistof vervangen, olie, ketting afstellen etc. Daarnaast zal er een paar weken later nog een speciale middag plaatsvinden waar het afstellen van de vering behandeld zal worden. Onze ervaring is dat de veringen vaak niet optimaal en soms zelfs gevaarlijk zijn afgesteld. Verdere informatie volgt via het forum. Omdat je aangeeft op zoek te zijn naar technische informatie is dit wellicht iets voor jou?

Voordeelname 'moet' je wel lid zijn van de club, zover je de nog niet bent? Voor een geringe vergoeding van €25,- ben je al lid en kun je gebruik maken van de voordelen van de club. Verder geen verplichtingen en alleen maar voordelen.

Groetjes,
Nicolette
Als ge mar plezier het war!
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: even voorstellen

Bericht door Charleyr »

Welkom en heel veel rijplezier toegewenst. :enjoy: :enjoy: :enjoy: :enjoy:
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie