Welkom

een woord van welkom aan onze nieuwe leden of stel jezelf eens voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rgrood
72 kW
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 21 sep, 2007 13:19
Locatie: Hellevoetsluis

Welkom

Bericht door rgrood »

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Met ingang van 1 julli zijn lid geworden: Martin van Vaardegem em Gert Roelofs.

Martin woont in Nieuwegein en heeft een Fazer 6oo en Gert woont in Bergen op Zoom (jawel hoor, jullie lezen het goed) en is de gelukkige bezitter van een nieuwe Fazer 1000.

Heren welkom bij onze club. Wij wensen jullie veel rijplezier.
Gebruikersavatar
johan l
105,2 kW
Berichten: 631
Lid geworden op: za 09 apr, 2005 13:44
Locatie: ASSE (BELGIE)

Re: Welkom

Bericht door johan l »

Welkom aan de nieuwe fazeristen :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Odrie
105,2 kW
Berichten: 866
Lid geworden op: do 25 nov, 2004 11:37
Locatie: Vlissingen

Re: Welkom

Bericht door Odrie »

Welkom bij deze vrolijke club Fazerrijders.
En wellicht tot ziens bij één van de ritten of evenementen.

grtz. O3
We're no Strangers, we're just good friends who haven't met yet !!!!!!
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Welkom

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo iedereen,

Ik wil me als nieuw lid graag even voorstellen.
Ik heet Gert en woon in de mooiste stad van Nederland. Bergen op Zoom dus.
Een paar weekjes geleden heb ik mijn Triumph Sprint ST 955i ingeruild van een bijna nieuwe blauwe Fazer FZ1 met een volle kuip. Ik heb nog staan twijfelen tussen een totaal nieuwe of deze die ik nu heb. Deze is bijna nieuw en van april 2009. De prijs, ruim € 3000,- minder dan helemaal nieuw was voor mij doorslaggevend. Waarom ik nu een Fazer heb gekocht is eigenlijk omdat bij goed optrekken de Fazer zo lekker hangt aan het stuur en dat kon mijn Triumph-je niet en ik vond deze Fazer gewoon mooi.
Ik hou van lekker sportief rijden (in mijn ogen dan) zonder een gevaar te worden voor mijzelf of een ander. Regelmatig ga ik naar de Ardennen, Eifel, Sauerland en Vogezen om een stukje te toeren. Ook de Alpen vind ik prachtig om te doen. Ik gebruik om deze toertochten te maken geen Garmin maar TomTom Rider 2. In de omgeving toeren in Zeeland, Vlaanderen en Brabant doe ik ook heel graag. Ik heb ook verscheidene routes in mijn TTR2 ingevoerd waarbij ik dan tijdens het rijden heerlijk kan genieten. Mooie omgeving, lekker bochtenwerk en bijna geen snelheidscamera’s.(ook in Zeeland)
Ik hoop met jullie vaak mee te kunnen gaan om een toertocht te maken. Zoals ik uit het forum heb kunnen lezen is het binnen deze club erg gezellig en daar hou ik ook wel van.

Groetjes
Gert
Gebruikersavatar
jantje beton
105,2 kW
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 20:58
Locatie: Antwerpen

Re: Welkom

Bericht door jantje beton »

Hoi Gert

Welkom in ons clubke
Als we gaan toeren zal FAZERTJE ons voeren
Herintreder
35 kW
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 07 jun, 2009 15:12
Locatie: Veenendaal

Re: Welkom

Bericht door Herintreder »

Martin en Gert,

Welkom. Veel mooi kilometers toegewenst.
Mijn beroep is zo geheim, dat ik zelf niet weet wat ik doe...
fazer2000
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: di 11 aug, 2009 11:25
Locatie: Dorestad

Re: Welkom

Bericht door fazer2000 »

Hoi,
Ik heb een Fazer 600 gehad en ben toen overgestapt naar een BMW R1100RS. Na 7 jaar!! beginnen de japanners me toch weer te kriebelen. Ik heb me aangemeld om wat meer info te vinden voor een Fazer 1000. Ik wil er graag een kopen, maar moet wel eerst van mijn RS af.
Dus ik ga even snuffelen in het forum op Fazer 1000 tests. Welk bouwjaar is nog goed en waar moet ik op letten bij aanschaf van een Fazer 1000.

--any help appreciated-- ;-)

groet,

Arian
nicogebe
72 kW
Berichten: 55
Lid geworden op: za 07 mar, 2009 17:58
Locatie: heeswijk dinther

Re: Welkom

Bericht door nicogebe »

Welkom bij de club. Dus je hebt heel wat ervaring gert en kan wat mooie ritjes uitzetten :lol:
Veel veilige en sportieve kilometers toegewenst
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Welkom

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Nicogebe,

Bedankt voor jouw welkomsgroet. Wat is ervaring. :?: Ik rijd al wel vanaf mijn 13e op een motor, met verscheidene jaren onderbreking, maar dan nog. Ik heb in het verleden aan motorcross gedaan, maar dat zegt niet alles over het rijden over de openbare weg of een circuit. Daar gelden weer andere regels met betrekking tot het rijden op een motor, maar er zijn natuurlijk ook overeenkomsten. En ik weet zeker dat ik van veel clubleden een heleboel kan leren. De belangrijkste ervaring die ik op heb gedaan is, dat je je vooral niet moet laten opvokken door een ander die sneller is of meer risico's durft te nemen. Zelfs met rijders met veel ervaring heb ik de ergste ongelukken meegemaakt. Het gaat om het plezier en heel thuiskomen.
Over het uitzetten van routes in de TTR2 kan ik alleen zeggen dat dit daarvoor een fijn apparaat is als je de juiste hulpprogramma's zoals b.v. Tyre (is gratis) gebruikt. Ik heb nog nimmer een bepering ondervonden in het uitzetten van routes met de TomTom.
Ik zou zo zeggen we moeten die TomTom-routes eens uitproberen. :D :D

Groetjes
Gert
Gebruikersavatar
Tom
35 kW
Berichten: 9
Lid geworden op: di 18 nov, 2008 18:45
Locatie: Utrecht

Re: Welkom

Bericht door Tom »

Heb naar aanleiding van je post tyre maar eens gedownload, heb ook een rider 2 maar was nog niet echt onder de indruk van een route plannen. Tyre maakt dit echter een stuk gemakkelijker, net een mooie rit uitgezet en morgen maar eens in de praktijk ervaren of het werkt. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Tom
Ik kan alles weerstaan, behalve verleiding.
Plaats reactie