Zümo 550 zelf repareren.

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Zümo 550 zelf repareren.

Bericht door SilverTip »

Wanneer je een touchscreen erg vaak gebruikt kan het minder goed gaan functioneren en uiteindelijk kapot gaan. (Slijtage/verplaatsen kristallen)
Nicolette en ik hadden eerst 1 Zümo 550 die zeer intensief gebruikt werd, op de motor en iedere dag in de auto.
Uiteindelijk ging deze na 2,5 jaar kapot en werd deze buiten de garantie om gerepareerd door Waypoint/Garmin voor € 152,- incl. één jaar garantie.
4 jaar geleden kochten we er een 2de bij via marktplaats en ook deze nu kreeg dezelfde problemen, alleen heb ik deze nu zelf gerepareerd met Chinese onderdelen via E-bay voor € 30,-. Het repareren was een fluitje van een cent en er zijn instructiefilmpjes te vinden op Google.
Leek me een handige tip voor wie dezelfde problemen heeft. Je merkt het doordat je touchscreen gaat haperen of blijft hangen, even later is het dan einde oefening. Wij hadden de onderdelen via E-Bay en dan van Yang Lin Sen Espeed Logistics, maar er schijnen verschillende aanbieders te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=Y_z0J5GFNEI

Gr,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie