Zumo sterk in prijs verlaagd. Speciale AFC aanbieding!

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Gebruikersavatar
Rob
105,2 kW
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 10:44
Locatie: Oegstgeest

Bericht door Rob »

Ben vandaag naar Moordrecht geweest in de stromende regen. Om 10.00h gingen ze open. Staan er al 3 klanten voor de deur te wachten toen ik er om 09.50h aankwam. Snel naar binnen en even op mijn beurt wachten. Het begon al lekker.... de telefoon bleef rinkelen. Beide verkopers hadden het er meteen maar druk mee. Heb me even uitvoerig voor laten lichten, verschillen tussen zumo 500, 550 en TTR2.

De TTR viel snel voor mij af. De in mijn ogen schlemiele houder, het weinige aantal waypoints (jaja ik kom al in het vakjargon :lol: ) ,geen audio uitgang, geen sofware erbij om routes te maken om even wat op te noemen. Uiteindelijk is het de Zumo 500 geworden .

waarom: ik hoef geen autohouder, Europa heb ik tioch ook, al zit die dan voor een deel op de SD kaart en een straatnaam hoef ik niet toegeroepen te krijgen, gewoon links of rechts als melding vind ik prima. Het prijsverschil is mij deze opties niet waard.

De speakers zitten al in de helm, gewoon met een draadje ze doen het prima.

Nu nog ermee leren omgaan.....

gr Rob
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door J@ »

Rob schreef:Nu nog ermee leren omgaan.....
goede keuze: je hebt eigenlijk gewoon de mazzel dat de Zumo inmiddels behoorlijk ingeburgerd is, waardoor je al lekker veel commentaar hebt kunnen lezen/horen, wat de keuze zowel moeilijker als gemakkelijker maakt.....

veel succes met het leren werken met de Zumo.
vr. gr., J@.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Bericht door Frans-V »

ja nou weet ik het nog nie, een 550 Bij Erik voor 650 , of de ander optie de 550 voor 560 euro ???????GR F3 verschil 90 euro, das toch weer mooi een voorband
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Rob
105,2 kW
Berichten: 530
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 10:44
Locatie: Oegstgeest

Bericht door Rob »

FxtFF schreef:ja nou weet ik het nog nie, een 550 Bij Erik voor 650 , of de ander optie de 550 voor 560 euro ???????GR F3 verschil 90 euro, das toch weer mooi een voorband

Ik zal het je nog sterker vertellen, die internetshop die de 550 aanbood voor 560 maakte er een dag later stiekum 590 van. heb nog heen en weer gemaild maar meneer zei dat het dagprijzen betreft... ja zo kan ik het ook. Hij zag natuurlijk dat z'n eerstvolgende concurrent hem aanbood voor 590.

ik had het meteen gehad met die kerel..

Heb bij Waypoint wel een echt goed gevoel, ze nemen echt de tijd voor je,ondanks de drukte die er meteen heerste en dat zal echt niet alleen vandaag zo geweest zijn.

gr Rob
Gebruikersavatar
Jonne
35 kW
Berichten: 13
Lid geworden op: za 01 sep, 2007 18:10

Bericht door Jonne »

Dat is het 'vervelende': Het verschil met de prijs van Waypoint en ander aanbieders is behoorlijk, echter maar weinig van de zaken die de Zumo voor de mooiere prijs aanbieden, bieden de zelfde service als Waypoint...

Wat is die service je waard? Denk hierbij niet alleen aan de service voor de aankoop, maar ook die erna!
Al is er ws wel een verschil tussen een internet zaak als Navi.nl en de TS.
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Bericht door wil »

Jonne schreef:Dat is het 'vervelende': Het verschil met de prijs van Waypoint en ander aanbieders is behoorlijk, echter maar weinig van de zaken die de Zumo voor de mooiere prijs aanbieden, bieden de zelfde service als Waypoint...

Wat is die service je waard? Denk hierbij niet alleen aan de service voor de aankoop, maar ook die erna!
Al is er ws wel een verschil tussen een internet zaak als Navi.nl en de TS.
Ik kijk niet eens naar andere aanbieders. :wink: De volgende komt net als de 2610 weer bij Waypoint vandaan. Een goed forum waar je op geholpen wordt, ervaring met goede service bij fabrieksfout kabel. Niet zeuren of het wel een fabrieksfout is of dat ik zelf de kabel wel gemold zou kunnen hebben.
JB
105,2 kW
Berichten: 954
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 14:53

Bericht door JB »

Rob, ik denk dat ze je de TTR1 hebben laten zien. De nieuwe TTR2 heeft volgens mij dezelfde Ram mount als de Zumo.

Neemt niet weg dat je met de Zumo de volgens mij beste keus maakt.
Plaats reactie