GPS info avond

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Gebruikersavatar
Erik
105,2 kW
Berichten: 241
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 22:10
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

GPS info avond

Bericht door Erik »

Er worden mij (en andere GPS bezitters die al ervaring hebben) vaak vragen gesteld over aanschaf en het gebruik. Soms wordt er ook gevraagd of de club een voorlichtingsavond/middag kan organiseren.

Voordat we dat nu gaan doen wil ik graag inventariseren of er voldoende belangstelling voor zo een avond is.

Bij deze dus. Heb je belangstelling, laat het dan weten. (Als je specifieke vragen hebt, laat dat dan ook weten)

Erik.

PS. In de tussentijk kunnen jullie altijd met vragen bij mij of op het forum terecht.
The obvious is only obvious once it's obvious
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: GPS info avond

Bericht door J@ »

Erik schreef:...Heb je belangstelling....
Ja.
vr. gr., J@.
Sitt
50 kW
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 22 feb, 2006 22:21
Locatie: Hillegom

Bericht door Sitt »

Ja, ik ook!!
J.W.
105,2 kW
Berichten: 1444
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 16:54

Re: GPS info avond

Bericht door J.W. »

Erik schreef:Er worden mij (en andere GPS bezitters die al ervaring hebben) vaak vragen gesteld over aanschaf en het gebruik. Soms wordt er ook gevraagd of de club een voorlichtingsavond/middag kan organiseren.

Voordat we dat nu gaan doen wil ik graag inventariseren of er voldoende belangstelling voor zo een avond is.

Bij deze dus. Heb je belangstelling, laat het dan weten. (Als je specifieke vragen hebt, laat dat dan ook weten)

Erik.

PS. In de tussentijk kunnen jullie altijd met vragen bij mij of op het forum terecht.
Als jullie dan het e.e.a. willen uitzoeken en verder willen organiseren, kijken wij wel of er een geschikte locatie en datum gevonden kan worden.
Dit kan alleen maar doorgang vinden als er ook daadwerkelijk voldoende animo voor is, want voor minder dan 10 deelnemers vindt ik niet dat er een zaaltje moet worden afgehuurd en kan het beter bij iemand in de huiskamer of garage plaatsvinden.

Maar, het is misschien beter om dit in de winterperiode te houden dan is er wat meer speling gezien het volle programma op de huidige agenda en is de kans op meer deelnemers wat groter.
Gebruikersavatar
jantje beton
105,2 kW
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 22 mar, 2006 20:58
Locatie: Antwerpen

Bericht door jantje beton »

ik ben ook wel vragende partij
Als we gaan toeren zal FAZERTJE ons voeren
Gebruikersavatar
dorien
105,2 kW
Berichten: 726
Lid geworden op: wo 15 jun, 2005 15:54
Locatie: Zaanstreek

Bericht door dorien »

Marcel en ik ook! Graag zelfs!!
dusty12
105,2 kW
Berichten: 250
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 16:49
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door dusty12 »

Hbe je hier dan ook wat aan als je de - voor de AFCN blijkbaar niet veel voorkomende - TomTom Rider hebt i.p.v. een Garmin?
Gr. TedH
Sommige mensen denken dat ze denken, maar dat denken ze maar.... (naar J.Cruijff)
Sitt
50 kW
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 22 feb, 2006 22:21
Locatie: Hillegom

Bericht door Sitt »

JW,

Over een onderkomen hoef je je geen zorgen te maken. Ik had reeds bij de ALV aangegeven aan Mich en Erik dat ik een geschikte ruimte hiervoor kan regelen tegen geen kosten, inclusief de koffie. Als jij dan het gebak regelt!!! 15 man/vrouw kunnen we hier makkelijk bergen. Wellicht ook leuk voor de aspirant gpsers??

Groeten
Stan

O ja, de ruimte is slecht beschikbaar tot december van dit jaar, dusss.
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Bericht door hans l »

wil ook wel,maar heb ook een tomtom :D :D

Hans l
fazerfan
72 kW
Berichten: 52
Lid geworden op: do 19 apr, 2007 21:19
Locatie: Rotterdam

Bericht door fazerfan »

Ja ik heb ook belangstelling.

Groet,

Robert
Gebruikersavatar
dr_falken
105,2 kW
Berichten: 221
Lid geworden op: zo 05 jun, 2005 15:59
Locatie: Berkel-Enschot

Bericht door dr_falken »

Lijkt mij een goed plan.
Gebruikersavatar
Kikkert
105,2 kW
Berichten: 145
Lid geworden op: di 12 okt, 2004 13:44

Bericht door Kikkert »

Ben sinds afgelopen weekend ook in het bezit van een Garmin Zumo. Kan wel wat ondersteuning gebruiken. Is het een specifieke Fazer-activiteit of mag ik ook mee kijken?

Chantal
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door J@ »

Kikkert schreef:...... Is het een specifieke Fazer-activiteit of mag ik ook mee kijken?
Ik meen me te herinneren dat een GPS-bijeenkomst al eerder aan de order is geweest en dat toen is gezegd dat het geen formele AFCN-aktiviteit is en dat er dus ook niet-leden deel kunnen nemen.
Bovendien hebben we voor jou zeker een warm plekje in ons hart, dus denk ik in naam van velen te spreken als ik zeg: "komt u maar..." :sunny:
vr. gr., J@.
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Bericht door wil »

J@ schreef:
Kikkert schreef:...... Is het een specifieke Fazer-activiteit of mag ik ook mee kijken?
Ik meen me te herinneren dat een GPS-bijeenkomst al eerder aan de order is geweest en dat toen is gezegd dat het geen formele AFCN-aktiviteit is en dat er dus ook niet-leden deel kunnen nemen.
Bovendien hebben we voor jou zeker een warm plekje in ons hart, dus denk ik in naam van velen te spreken als ik zeg: "komt u maar..." :sunny:
ja en Dorien wilde mij zien :lol: Dus als ik kan op de gekozen datum en plaats is niet ver weg, wie weet kom ik. Aan woonplaats Sitt te zien en hij heeft een ruimte is het misschien wel bij mij in de buurt :D
Gebruikersavatar
Erik
105,2 kW
Berichten: 241
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 22:10
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Erik »

Op dit moment tel ik 8 belangstellennden plus twee TomTommers.*

Ik wil het organiseren samen met Rik en GPS-Eddy. (zij weten nog van niets en Eddy is nu op vakantie).

Ik denk dat het leuk is om het op zo kort mogelijke termijn te doen. Dan heb je er nog wat aan voor de vakantie.

De lokatie van Sitt is op/bij Schiphol.

Zodra ik het e.e.a. met Rik en Eddy besproken hen, zullen wij een datum voorstellen.
Is er al een duidelijke voorkeur voor op een avond of liever op een zaterdag middag.?

Erik

* Ik zal kijken of we ook wat voor de TomTommer kunnen betekenen.
The obvious is only obvious once it's obvious
Plaats reactie