Garmin Zumo aansluiten

Dit forum is uitsluitend voor GPS gerelateerde mededelingen, vragen, suggesties, links naar mooie routes enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Freaky Frank
72 kW
Berichten: 95
Lid geworden op: za 06 jun, 2009 9:05

Garmin Zumo aansluiten

Bericht door Freaky Frank »

Beste medefazeristen,

Heb recent batterij moeten vervangen en handelaar beweert dat de Zumo best na het contact kan aangesloten worden en niet rechtstreeks op de batterij omdat dan deze wat leegtrekt ….

Ik wil dat wel doen maar wat is de eenvoudigste oplossing zodat ik niet heel mijn motor moet demonteren. Tips/suggesties zijn welkom 🙂

Grtn
FF
Better 1 bike on the ground that 10 in the air

FZ6-S, bj 2005, Bos uitlaat, K & N luchtfilter, Viper zadel, Stebel claxon, Garmin Zumo 595 ...
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Garmin Zumo aansluiten

Bericht door NZMSLex »

Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat de Zumo je accu leegtrekt. Zeker niet als je de Zumo uitzet. Destijds heeft mijn Garmin nooit de batterij van mijn Aprilia leeggelurkt.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Garmin Zumo aansluiten

Bericht door Robse2 »

Hoi, hij zal zeker de accu niet leeg trekken. Vraagt blijft wel of het verstandig is rechtstreeks op de accu. Dan heb je dus altijd spanning, al is dit zeer weinig, op de zumohouder. Had dit ook en bij mij sloegen de pennetjes groen uit(ondanks afdekkap) en kameraad die zumo over verlichting had geschakeld niet. En die was notabene het afdekkapje al na 6 maanden kwijt. Beter om over het contact te laten schakelen dus....
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Plaats reactie