2001 FZS600 Fazer spiegel & knipperlicht

Indien er misbruik wordt gemaakt van dit forum door het plaatsen van advertenties die hier niet thuishoren, worden deze onmiddellijk verwijderd!
Plaats reactie
FGras
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 13 jul, 2015 23:45

2001 FZS600 Fazer spiegel & knipperlicht

Bericht door FGras »

Hoi mensen van het Fazer forum.

Ik heb net een weekendje Winterberg achter de rug waar ik spijtig genoeg mijn Yamaha FZS600 Fazer uit 2001 heb laten vallen. ](*,)
De motor doet het nog en het weekend was perfect. De spiegel en het knipperlicht rechts aan de kuip zijn wel kapot gegaan.

Motorcyclespareparts.eu vindt ik wat prijzig dus ik probeer het eerst tweedehands te bemachtigen.
In een oud topic zag ik dat iemand een spiegel en knipperlicht aanbood. Jammer genoeg was dit een later model Fazer.

Misschien dat iemand die dit leest nog een spiegel en knipperlicht heeft liggen?
Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Frank :salute:
FGras
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 13 jul, 2015 23:45

Re: 2001 FZS600 Fazer spiegel & knipperlicht

Bericht door FGras »

Ik heb de onderdelen reeds aangeschaft.
Nog wel een aardige klus om de richtingaanwijzer compleet te vervangen.
De aansluiting van de bedrading zitten flink weggewerkt. :-k
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: 2001 FZS600 Fazer spiegel & knipperlicht

Bericht door Rik »

Hoi Frank,
Mooi dat het gelukt is om de boel te vervangen. Gelukkig is je kuipje niet gescheurd bij het omvallen.

Het is altijd even zoeken hoe iets in elkaar zit. Een werkplaatshandboek kan dan heel handig zijn. Voor de FZS600 zijn er Haynes boeken te krijgen. Daarin staat heel mooi beschreven incl fotos hoe alles in- en uit elkaar kan.

Voor de latere modelen ben ik die helaas niet meer tegengekomen.
Plaats reactie