VERKOCHT: Blauwe FZS600 (2002) met top- en zijkoffers

Indien er misbruik wordt gemaakt van dit forum door het plaatsen van advertenties die hier niet thuishoren, worden deze onmiddellijk verwijderd!
Plaats reactie
Francisca '84
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mar, 2012 14:43

VERKOCHT: Blauwe FZS600 (2002) met top- en zijkoffers

Bericht door Francisca '84 »

Hij is inmiddels verkocht.

Groetjes,
Francisca
Laatst gewijzigd door Francisca '84 op wo 27 nov, 2013 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Te koop: Blauwe FZS600 (2002) met top- en zijkoffers

Bericht door wimvandervlis »

Een zijdelingse opmerking: juist in Duitsland is het lekker motorrijden, weinig rotondes nagenoeg geen verkeersdrempels, ruime wegen en op de doorgaande wegen mag je er 100... \:D/ We gaan niet voor niets met de Fazerclub met de weekenden in Duitsland rijden.

Ik vind het jammer dat Duitsland zo ver ligt, want een tourritje in Duitsland is eigenlijk gelijk een weekend weg.. :-(

Maar succes met de verkoop van je Fazer die er echt goed uitziet (kan ook niet anders met zo weinig kilometers).

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Francisca '84
25kW
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 mar, 2012 14:43

Re: Te koop: Blauwe FZS600 (2002) met top- en zijkoffers

Bericht door Francisca '84 »

Hoi Wim,

Klopt, Duitsland heeft zeer veel mooie plekjes om te gaan rijden! Ik sta ook niet te springen om mijn Fazer te verkopen :-( Maar er zijn een aantal punten waardoor het waarschijnlijk praktischer is om hem weg te doen, o.a. fietsafstand naar werk, een verblijf van nog 2,5 jaar in Duitsland, geen stallingmogelijkheid (behalve op straat). Ik kan hem voor die tijd dat ik in Duitsland ben wel overdekt stallen in Nederland, maar daar wordt hij ook niet beter op. Wat wel fijn is dat ik ermee een stuk sneller terug ben in Alkmaar dan met de trein :-) Maar als ik alles afweeg weet ik niet of het waard is om er een Duits kenteken op te laten zetten en als ik hem maar amper zal gebruiken...

Bedankt voor je berichtje! :-)
Francisca
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: Te koop: Blauwe FZS600 (2002) met top- en zijkoffers

Bericht door wimvandervlis »

Je keuze lijkt mij goed overdacht.... Dus dan kan ik je enkel succes wensen met de verkoop.

Het is dat mijn Fazer in goede conditie verkeert en ik geen bergje Euro's heb liggen.

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Plaats reactie