FZ6 S2 2007 met ABS te koop met 10700km op de teller

Indien er misbruik wordt gemaakt van dit forum door het plaatsen van advertenties die hier niet thuishoren, worden deze onmiddellijk verwijderd!
bartverhallen
25kW
Berichten: 1
Lid geworden op: do 01 sep, 2011 14:28
Locatie: Nijmegen

FZ6 S2 2007 met ABS te koop met 10700km op de teller

Bericht door bartverhallen »

Hallo,

Ik heb mijn s2 te koop staan. Mocht er iemand zijn die interesse heeft, mail me. Verkoop hem aangezien ik bezig ben met een project qua nieuw werk, echt met pijn in mijn hart doe ik afstand van de motor want het is echt een super machine.

Voor 4750 staat hij nu op marktplaats en heeft 05-10-2011 een grote beurt gehad met rekening ter inzage.

Extra info:
Ik ben de tweede eigenaar, de eerste eigenaar was een vrouw waarvan de man een nieuwe triumph tiger had aangeschaft. De vrouw had dus een nieuwe motor nodig volgens haar man, alleen de vrouw besloot niet meer te rijden.. De motor had bijna geen kilometers op de teller staan bij aanschaf en vervolgens ben ik er op gaan rijden voor de afgelopen 2 jaar. Zelf ben ik zeer zuinig op de motor, krijgt zijn beurt wanneer nodig en daarnaast ziet hij er nu gewoonweg nog uit als nieuw (zie foto's). Tevens staat hij altijd in een garagebox.

Opties:
Middenbok
ABS

Extra's
Buddyseatcover (origineel Yamaha)
K&N luchtfilter (hoeft nooit meer vervangen te worden)
Smoked richtingverlichting met wide range relais (dus led mogelijk)
Evotech kentekenplaathouden met led verlichting
achterkant.jpg
De achterkant van de motor :)
voorkant.jpg
De voorkant :)

Mocht je interesse hebben, je kan me een pm sturen of bellen op 0610470401
Plaats reactie