Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Indien er misbruik wordt gemaakt van dit forum door het plaatsen van advertenties die hier niet thuishoren, worden deze onmiddellijk verwijderd!
Gesloten
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

Verkocht!!!

Bij deze bied ik mijn motor aan voor de verkoop.
Merk: Yamaha FZ 6 S Fazer
Kilometerstand: 26091 km (dit worden er meer want met zonnige dagen rij ik er nog steeds op)
Segment: Sport/Tour
Bouwjaar: 2005
Kleur: Zwart
Vraagprijs: 4450,- euro
Banden (Michelin PilotRoad2), ketting en tandwielen zijn allen in goede staat.
Word gezien als de ideale beginners motor maar de meer ervaren motor rijders zijn er ook lyrisch over. Dus voor iedereen geschikt.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Nooit problemen mee gehad en altijd starten - lopen, maar ik ben op zoek naar iets anders.
Evt. reacties mogen ook per email: r.wit 31 @ chello.nl (maar dan zonder spaties)
Laatst gewijzigd door rabbadabadingdong op do 21 jul, 2011 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's Ride
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

40x bekeken en geen reactie? Vinden jullie hem te duur ofzo? :dontknow:
Let's Ride
Northguy
72 kW
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 20 mar, 2011 16:13
Locatie: Midden-Drenthe

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door Northguy »

Errr... Nou bij deze dan een reactie.

Meeste lezers hier zijn denk ik al Fazer eigenaren, dus die zullen hem wel niet zo snel overnemen. Mijns inziens is de exposure voor een verkoop groter op een van de bekende veiling/biedingssites. En ook daar wordt iets al gauw 40 keer bekeken, zonder dat er een bod volgt. En tenslotte, je advertentie staat er pas 2 dagen op. Een beetje geduld kan ook geen kwaad ;-)

Evenzogoed, veel succes met de verkoop gewenst.

Northguy
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

Northguy schreef:Errr... Nou bij deze dan een reactie.

Meeste lezers hier zijn denk ik al Fazer eigenaren, dus die zullen hem wel niet zo snel overnemen. Mijns inziens is de exposure voor een verkoop groter op een van de bekende veiling/biedingssites. En ook daar wordt iets al gauw 40 keer bekeken, zonder dat er een bod volgt. En tenslotte, je advertentie staat er pas 2 dagen op. Een beetje geduld kan ook geen kwaad ;-)

Evenzogoed, veel succes met de verkoop gewenst.

Northguy
Geduld om hem te verkopen heb ik wel alleen om een andere motor te kopen heb ik geen geduld voor :-)


Tis alleen zo dat ik deze moet verkopen om het geld bij elkaar te krijgen voor die andere :-(
Let's Ride
Piketski
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 jun, 2011 17:15

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door Piketski »

ik hoop spoedig af te rijden komende week avb!! voor die tijd is het geen optie voor mij een bod uit te brengen :(
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

Piketski schreef:ik hoop spoedig af te rijden komende week avb!! voor die tijd is het geen optie voor mij een bod uit te brengen :(
Heb je al een datum geprikt voor je AVD? Tot dat de motor is verkocht laat ik deze advertentie gewoon staan, hoor.
Misschien heb je geluk en staat ie hier nog als je geslaagd bent.



Ps [hint-modus-aan] Je hebt geen rijbewijs nodig om een motor te kopen hoor :-D [hint-modus-uit]
Let's Ride
Piketski
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 jun, 2011 17:15

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door Piketski »

hey hey

Helaas avd word pas aangevraagd als avb gedaan is..
bedankt voor de hint, hhehe maar ik ken mezelf wel een beetje als hij hier staat word er op gereden ook :) hahaha

ik hoop idd dat ie er nog staat als ik klaar ben,. dan kunnen echt serieus gaan babbelen en onderhandelen :0

fingers crossed
:enjoy:
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

Heb je dat zelf bepaald dat je AVD pas word aangevraagd als je je AVB heb gehaald of je instructeur? Hoeveel lessen heb je al gehad?
Ik ga niet pushen hoor. Geniet van je lessen :enjoy:
Het is een goed teken dat je je op een Fazer forum reeds heb geregistreerd en dat je dus waarschijnlijk ook weet dat de FZ6S een ideale beginners motor (makkelijke fiets en goedkoop in onderhoud) is voor de eventuele stap naar een eventueel grotere, zwaardere en snellere motor (bijv FZ1)
Dit is ook mijn eerste motor nadat ik me rijbewijs had gehaald. De keus van ongeveer 20 motoren :scratch: teruggebracht naar twee, deze en de Yamaha BT1100. Nadat ik had proef gereden op de BT1100, wat ik erg zwaar door de bocht vond gaan, proef gereden op de Fazer en dit ging zooooo makkelijk en het ging zoooo soepel door de bochten dat ik het na 15 minuutjes al wist.

Anyway succes volgende week met je AVB en hopelijk, voor jou, snel daarna je AVD. :thumbright:
Let's Ride
Gebruikersavatar
rabbadabadingdong
72 kW
Berichten: 96
Lid geworden op: do 24 jul, 2008 17:25
Locatie: Amsterdam

Re: Yamaha FZ 6 S Fazer 2005

Bericht door rabbadabadingdong »

Motor is verkocht :cry: :cry: :cry:





Op naar de Speed Triple \:D/ \:D/ \:D/

@Piketski: De koper had ook z'n rijbewijs nog niet
Let's Ride
Gesloten