johan l schreef:de test van de bt-021 ziet er veelbelovend uit!!!
Ik rijd sinds begin januari op een BT021 (achter): hij heeft idd veel meer grip dat de 020. Ik heb het gevoel dat Bridgestone de kleefkracht van de 020 in de loop der jaren wat minder heeft laten worden om de markt voor de 021 wat gemakkelijker te maken.
De eerste-montage-020 set was bij 16.000 km opgevolgd door een setje BT014. Deze keuze was zowel door een gebrek aan vertrouwen gevend gevoel (van de 020) als de reeds eerdere goede ervaringen met de 014.
Vóór was de 014 nog niet versleten, dus die heb ik vorige week pas laten vervangen. Daar heb ik (ivm. een paar komende circuitsessies) toch gekozen voor de (ook nieuwe) BT015. Deze voelt goed aan, maar ik heb er nog te weinig mee gereden om een echte "ervarings-uitspraak" te doen.
JB schreef:Onmogelijk acht ik het niet, maar ik moet er toch niet aan denken.
Tja, dan vind ik ook, maar ik heb toch nogal wat 020's versleten en ook regelmatig op 014's gereden in de zomer, maar de laatste 2 exemplaren 020 wilden toch echt beduidend eerder wegbreken
een leuk onderwerp blijft het toch. Zeker als je zoals ik weer aan 2 nieuwe banden toe ben.... misschien kennen jullie mijn rijstijl wel een beetje:-).
Ik ken je rijstijl niet. Als je wat sportiever rijdt zou je de Pilot Powers absoluut eens moeten proberen. Voor toeren zijn de Pilot Roads 2 en de BT021's een aanrader.