Aankooptips Yamaha FZ1 2006

wie heeft er leuke, makkelijke, gekke accessoires gezien of gekocht
Plaats reactie
Michael van Oostveen
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 8:34

Aankooptips Yamaha FZ1 2006

Bericht door Michael van Oostveen »

Goedemiddag allen,

Nu ben ik links en rechts aan het kijken naar een FZ1 danwel een FZ1 N.
De meeste die ik tegenkom zijn rond bouwjaar 2006, zijn er nog specifieke punten waar ik dan op moet letten?

Groeten Michael van Oostveen
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Aankooptips Yamaha FZ1 2006

Bericht door Rik »

Hallo Michael.

Toevallig zoon van Nico?

Super dat je op zoek bent naar een FZ1. Een erg fijne motor. Als je de keuze hebt zou ik die van 2006 niet kiezen hoewel er veel mensen heel tevreden mee zijn. Er zijn toch de nodige aanmerkingen (m.n. gasreactie) geweest bij dit eerste modeljaar.
Die waren vanaf 2007 verholpen.
Michel kan je er alles over vertellen :-"

Als je iets op het oog hebt kan je natuurlijk proberen of iemand hier er een mening over heeft.
Succes.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Aankooptips Yamaha FZ1 2006

Bericht door SilverTip »

Rik schreef:Hallo Michael.

Toevallig zoon van Nico?

Super dat je op zoek bent naar een FZ1. Een erg fijne motor. Als je de keuze hebt zou ik die van 2006 niet kiezen hoewel er veel mensen heel tevreden mee zijn. Er zijn toch de nodige aanmerkingen (m.n. gasreactie) geweest bij dit eerste modeljaar.
Die waren vanaf 2007 verholpen.
Michel kan je er alles over vertellen :-"

Als je iets op het oog hebt kan je natuurlijk proberen of iemand hier er een mening over heeft.
Succes.
Hallo Michael,

Bel me maar even als je wil, aan de 2006 modellen kleeft nogal wat ellende.............

06-53544951

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Michael van Oostveen
35 kW
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 sep, 2007 8:34

Re: Aankooptips Yamaha FZ1 2006

Bericht door Michael van Oostveen »

Dag Rik,

Inderdaad de zoon van Nico. Via een R1 naar Ducati en nu misschien een Fazer kan het motorleven raar lopen. Heb nu een aantal motoren bereden uit 2006 en moet zeggen ik merk wel wel verschil in hoe ze oppakken.

De compleet standaard modellen lijken soms meer een aan/uit gashendel te hebben terwijl die met een sportpijp vloeiender rijden.

@Michel zal in me vakantie even bellen nu nogal druk op de zaak en thuis met klussen.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Aankooptips Yamaha FZ1 2006

Bericht door SilverTip »

Michael van Oostveen schreef:Dag Rik,

Inderdaad de zoon van Nico. Via een R1 naar Ducati en nu misschien een Fazer kan het motorleven raar lopen. Heb nu een aantal motoren bereden uit 2006 en moet zeggen ik merk wel wel verschil in hoe ze oppakken.

De compleet standaard modellen lijken soms meer een aan/uit gashendel te hebben terwijl die met een sportpijp vloeiender rijden.

@Michel zal in me vakantie even bellen nu nogal druk op de zaak en thuis met klussen.
Hey Michael, is goed, gaan alleen eind van de week op vakantie, zou fijn zijn als het voor die tijd lukt.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie