Helmcamera

wie heeft er leuke, makkelijke, gekke accessoires gezien of gekocht
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Helmcamera

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Ronald,

Ik heb een Windows besturingssysteem waar ik Adobe Production Premium CS5 op gebruik. Die is ook wel te verkrijgen in een versie voor de IMac, maar alleen erg prijzig. Voor een Apple-machine kan ik je de nieuwste versie van Final Cut Pro aanraden. Deze kost geloof ik rond de € 150,-. Zeer goed programma, zeer hoge kwaliteit en behoorlijk goedkoper dan Adobe. Adobe heeft ook een mogelijkheid om het programma Première Pro en dergelijke programma's te huren via de cloud voor Windows of IMac maar dat vind ik voor een particulier erg prijzig. Als je een dergelijk programma wil gaan gebruiken kijk dan ook even naar de capaciteit van de computer waarmee je de videobewerking wil doen. Ik weet namelijk niet hou oud de IMac is die je krijgt en hoe krachtig deze is. De minimale hardware-eisen zijn meestal wel via internet voor het betreffende programma te vinden.
Je kan natuurlijk Final Cut Express ook goed gebruiken. Ik weet niet zeker of dat al mee is geïnstalleerd op de IMac en dat is ook een goed videobewerkingsprogramma. Het zit volgens mij standaard meegeleverd bij de software voor de Apple.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Helmcamera

Bericht door Charleyr »

Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
boes-boes
35 kW
Berichten: 12
Lid geworden op: do 02 jan, 2014 10:12

Re: Helmcamera

Bericht door boes-boes »

ik heb nu de gopro hero 3 maar dat beeld dat trilt behoorlijk
weet iemand hoe je dat kunt instellen dat hij de trillingen opvangt ?
gr
Beter een vogel onder uw band, dan tien flitspalen langs de kant
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Helmcamera

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Boes-boes,

Om een antwoord op jou vraag te kunnen geven moet ik eerst de beelden zien. Er zijn namelijk heel veel oorzaken waardoor het beeld kan trillen. Bijvoorbeeld: op een plaats bevestigd waar de motor resoneert; zodanig bevestigd dat de camera beweegt ten opzichte van de motor. Het kan ook zijn dat de camera zelf door de instelling te veel beweging registreert. Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik de oorzaak van de bewegingen (bij mij resonantie) gevonden had. Als je in de gelegenheid bent om de beelden op You Tube te plaatsen en je mailt mij de link dan kan ik het bekijken en wie weet kan ik dan ook nog aangeven wat mogelijk de oorzaak zou kunnen zijn.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Plaats reactie