Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

wie heeft er leuke, makkelijke, gekke accessoires gezien of gekocht
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fazer All Black
50 kW
Berichten: 25
Lid geworden op: di 31 jul, 2012 20:50
Locatie: Leiderdorp

Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fazer All Black »

resultaat.jpg
mooi buisje gemaakt voor de tomtom om te monteren op een FZ6-S2,
mocht er behoefte aan zijn kan ik een howto maken voor dummy's
Elke kleur is goed, als het maar zwart is.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fuel Supply »

Fazer All Black schreef:mocht er behoefte aan zijn kan ik een howto maken voor dummy's
Fraai hoor! Schroef maar los en stuur maar op! :-D
Wat is dat nou, zie ik dat gebaar wat je maakt goed; :thebirdman: ?

OK, doe mij dan maar zo'n howto. Zal ik eens kijken of dat gaat lukken of dat ik met materiaal en al naar Leiderdorp kom tuffen .... :lol: :-"

Grtz., Willem :pirate:
(Fazer all blue :thumbup:)
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
Fazer All Black
50 kW
Berichten: 25
Lid geworden op: di 31 jul, 2012 20:50
Locatie: Leiderdorp

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fazer All Black »

Willem,

ik heb spul genoeg, en een klein uurtje is genoeg om er een te maken. :violent1:
de eerste maakte ik in 40 min.

op kleur spuiten kan je thuis wel denk ik, ( ik heb alleen zwart)
de verf laten drogen duurt langer dan het maken van het beugeltje.

ik stuur wel wat foto's via pb
Elke kleur is goed, als het maar zwart is.
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fuel Supply »

Afgelopen zaterdag ben ik bij Ed wezen buurten in Leiderdorp. Hij heeft 4 Fazers in zijn garage ! En is géén lid van de Fazerclub :violent1: :dontknow: :lol: Toen ik later die middag weer wegreed was mijn Tomtommetje verhuisd naar een ander plekje in de cockpit. Helemaal goed! \:D/
P1020747.JPG
P1020748.JPG
Alleen als je plat op je tank wilt gaan liggen en jezelf achter je kuipruit wilt verschuilen is je uitzicht belemmerd, maarre ..... t'is ook geen R6 hè! Bij genoemde positie heb ik ook redelijk hinder van mijn natuurlijke airbag :-" , dus voor mij zittie zo toppie!

Thx Ed! =D>

Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door SilverTip »

Mooier en beter dan dit kan je GPS niet zitten Ed en Willem, prima oplossing zo met de minste kans op afleiding \:D/

Helemaal goed zo :thumbleft:

Kan alleen niet zien hoe je stroomkabel loopt?

Groetjes,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fuel Supply »

SilverTip schreef:Kan alleen niet zien hoe je stroomkabel loopt?
De expert ziet ook alles hè! :-D
Tomtom meent bijna 80 Euro te kunnen vragen voor een houder met stroomaansluiting. Stelletje opl...... :violent1: Ik heb het 12 Volt snoertje van de auto Tomtom daarom voor mijn moteur geconfisceerd. :-" Eerst een gat in mijn Fazer geboord :oops: en voor 13,95 een stekkerdoos geplaatst. Klaar! (dacht ik ...) Jammer dus, Tomtom heeft dat truukje al voorzien en de gewone houder zo gemaakt dat de laadstekker niet in te pluggen is als het apparaat ingeklikt zit. [-X Maar nu ik al zo ver was laat ik me niet meer kisten en door een stuk uit de houder te zagen kan het nu wel..... ;-) Is dit nu 100% waterdicht? Eeuhh .... nee. Maar ook diverse Garmin houders kunnen geen 3 dagen Dolomietenregen verdragen heb ik begrepen, dus voor die paar toerritten en evenementen per jaar doen we het er maar mee, en wikkelen we het draadje 2x keer om de stang naar de aansluiting als we power nodig hebben ..... en kopen we wel een keer een houder mét aansluiting in de uitverkoop ... :thumbup:

Grtzz., Willem
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door SilverTip »

Fuel Supply schreef:
SilverTip schreef:Kan alleen niet zien hoe je stroomkabel loopt?
De expert ziet ook alles hè! :-D
Tomtom meent bijna 80 Euro te kunnen vragen voor een houder met stroomaansluiting. Stelletje opl...... :violent1: Ik heb het 12 Volt snoertje van de auto Tomtom daarom voor mijn moteur geconfisceerd. :-" Eerst een gat in mijn Fazer geboord :oops: en voor 13,95 een stekkerdoos geplaatst. Klaar! (dacht ik ...) Jammer dus, Tomtom heeft dat truukje al voorzien en de gewone houder zo gemaakt dat de laadstekker niet in te pluggen is als het apparaat ingeklikt zit. [-X Maar nu ik al zo ver was laat ik me niet meer kisten en door een stuk uit de houder te zagen kan het nu wel..... ;-) Is dit nu 100% waterdicht? Eeuhh .... nee. Maar ook diverse Garmin houders kunnen geen 3 dagen Dolomietenregen verdragen heb ik begrepen, dus voor die paar toerritten en evenementen per jaar doen we het er maar mee, en wikkelen we het draadje 2x keer om de stang naar de aansluiting als we power nodig hebben ..... en kopen we wel een keer een houder mét aansluiting in de uitverkoop ... :thumbup:

Grtzz., Willem

Slimme man daar in Zwijndrecht :thumbleft: :thumbright:

Groetjes,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Gert Roelofs »

Op de site van Tomtom staat dat de houder met stroomaansluiting € 64,95 kost. Ik heb dit ergens anders ook al eens voor € 49,95 gezien maar dat was al weer een jaartje geleden. Ik vind dit in verhouding nog steeds veel kosten.
De plaatsing van het navigatiesysteem zit op een mooie plaats. Ik zal deze winter eens kijken of iets dergelijk ook op de FZ1 past.

Groetjes
Gert
Gebruikersavatar
Fazer All Black
50 kW
Berichten: 25
Lid geworden op: di 31 jul, 2012 20:50
Locatie: Leiderdorp

Re: Beugel, stang voor GPS e.d. FZ6 S2 2007->

Bericht door Fazer All Black »

Willem, ziet er goed uit zo,

doosje sigaren zijn aangekomen,
bedankt had niet gehoeven, maar wordt zeer gewaardeerd!
Elke kleur is goed, als het maar zwart is.
Plaats reactie