Spyball alarm

vragen en tips over het onderhoud aan de Fazer. En als je eventueel een probleempje tegenkomt mag je dat hier natuurlijk ook melden.
Plaats reactie
Rubenn
50 kW
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 mei, 2015 20:59
Locatie: Utrecht, sterrenwijk

Spyball alarm

Bericht door Rubenn »

Mede-motorijders,

Mijn 2de "afstandsbediening" is kapot van mijn spyball alarm is kapot. Voor ik iedere winkel afstruin waar kan ik die handzenders laten repareren?
De batterij is vervangen! En geprobeerd de te synchroniseren d.m.v. 15 sec de toets ingedrukt te houden,helaas mocht dit niet baten.

Groetjes,
Ruben.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Spyball alarm

Bericht door SilverTip »

Rubenn schreef:Mede-motorijders,

Mijn 2de "afstandsbediening" is kapot van mijn spyball alarm is kapot. Voor ik iedere winkel afstruin waar kan ik die handzenders laten repareren?
De batterij is vervangen! En geprobeerd de te synchroniseren d.m.v. 15 sec de toets ingedrukt te houden,helaas mocht dit niet baten.

Groetjes,
Ruben.
Wat vervelend Ruben, daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Kijk echter even of de puntjes die de batterij vasthouden niet groen uitgeslagen zijn.
Ik dacht ook dat mijn spyball kapot was, maar het batterijtje maakte geen goed contact en dat
ontdekte ik pas toen ik.............. alle stekkerverbindingen van de motor (een heleboel)
losgemaakt had en met contactspray had ingespoten :banghead:

Succes,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Spyball alarm

Bericht door Robse2 »

Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Plaats reactie