Datum van de oprichting van de Fazer-club in 1999

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Datum van de oprichting van de Fazer-club in 1999

Bericht door NZMSLex »

Waarde Fazeristi,

Was weer erg gezellig om iedereen weer te zien met de ALV!

De vraag kwam aan de orde wanneer de club nu eigenlijk is opgericht. Dat heb ik zojuist even nagezocht in de allereerste Fazer Facts (van augustus 1999). Daarin staat dat de allereerste vergadering van de club plaatsvond op 24 april 1999. Toen is besloten om een Fazer-club op te richten. Dat lijkt me dus de enig juiste datum om als startpunt van onze club aan te houden.

Omdat we jaarlijks vergaderen conform onze statuten, en de eerste vergadering in april plaatsvond, vergaderen we nog steeds in deze periode. Vandaag zijn we dus voor de 20e keer bij elkaar gekomen.
Volgend jaar, 2019, bestaat de club dus 20 jaar. We kunnen gaan plannen!!!

In 1999 kwamen we bij elkaar in Hoogland, een steenworp afstand van de plek waar we vandaag vergaderd hebben. Op basis van de allereerste ledenlijst in de allereerste Fazer Facts, zijn alleen Frans en ik nog lid van de club vanaf het allereerste begin, 24 april 1999.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Datum van de oprichting van de Fazer-club in 1999

Bericht door Charleyr »

NZMSLex schreef:Waarde Fazeristi,

Was weer erg gezellig om iedereen weer te zien met de ALV!

De vraag kwam aan de orde wanneer de club nu eigenlijk is opgericht. Dat heb ik zojuist even nagezocht in de allereerste Fazer Facts (van augustus 1999). Daarin staat dat de allereerste vergadering van de club plaatsvond op 24 april 1999. Toen is besloten om een Fazer-club op te richten. Dat lijkt me dus de enig juiste datum om als startpunt van onze club aan te houden.

Omdat we jaarlijks vergaderen conform onze statuten, en de eerste vergadering in april plaatsvond, vergaderen we nog steeds in deze periode. Vandaag zijn we dus voor de 20e keer bij elkaar gekomen.
Volgend jaar, 2019, bestaat de club dus 20 jaar. We kunnen gaan plannen!!!

In 1999 kwamen we bij elkaar in Hoogland, een steenworp afstand van de plek waar we vandaag vergaderd hebben. Op basis van de allereerste ledenlijst in de allereerste Fazer Facts, zijn alleen Frans en ik nog lid van de club vanaf het allereerste begin, 24 april 1999.
Bedankt voor de research Lex, dan is dat ook weer duidelijk.
Nu maar afwachten of er nog leuke suggesties binnenkomen om dit op passende wijze te gaan vieren.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Frans-v

Re: Datum van de oprichting van de Fazer-club in 1999

Bericht door Frans-v »

Jij en ik nog als enigste eerste leden vanaf het prille begin, and that is for LIFE.........kom je NOOIT vanaf als ERE leden, en dat is zeker geen straf bij deze fijne club .....
Die bruist en bloeit als nooit te voren, met leuke mensen en goede initiatieven ..... en zeker niet stil zit ..............dames en heren gaa zo door,.,....Gr F3 :enjoy:
Plaats reactie