nog een BMW erbij.

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans
105,2 kW
Berichten: 194
Lid geworden op: za 19 jun, 2010 16:06
Locatie: Den Helder

nog een BMW erbij.

Bericht door Hans »

Er komen nu wel erg veel BMW's (s1000xr) bij de club. :scratch: :scratch:
Iemand heeft een zwarte met spikkeltjes gekocht.(ziet er wel heel gaaf uit) :thumbup:
Ik noem geen namen, dat mag hij zelf doen. (nee ik ben het niet, te duur voor mij) :-"
Tracer 9 GT Tech Kamo
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door NZMSLex »

BMW is voor oude mensen!!!! :-) :-)

Ben heeeeel benieuwd!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door wil »

Dus ik mag weer lid worden? Nu rijd ik op BMW R850RT. Tijdens de winter tourrit in 2005 reden er als BMW's mee. Ik zou de berijdster geen oud mens durven noemen. Nie Daun (Marjan) een legendarisch lid uit die tijd reed op de BMW. Ben benieuwd welke mensen uit die tijd nu nog lid zijn.
Bijlagen
winterrit_2.JPG
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Robse2 »

Ik ben in 2004 lid geworden van de All Fazerclub. Heb 3 toertochten uitgezet. 2 met Wenroy en 1 met Nander. Alle tochten in omgeving Twente, Achterhoek en Duitsland. In 2012 de Fazer ingeruild voor Triumph Tiger 1050 en lidmaatschap opgezegd. Altijd wel het forum blijven volgen. Hierdoor ook meegekregen dat andere merken in gelijkwaardig segment welkom zijn bij deze club. Ik meen dat ik in 2015 weer lid geworden ben en rijd sinds 2016 met een Kawasaki Versys 1000. Ik probeer toertochten mee te rijden, maar het ontbreekt me nog wel eens aan tijd. Vorig jaar Hemelvaartweekend meegeweest en voor dit jaar wederom van de partij. En ja er zijn nog steeds mensen/leden uit de door jou aangeven tijd lid van deze club. Het was voor mij dan ook weer een warm welkom. Zowel door de oude bekenden en de leden die mij als nieuw lid hebben ontvangen.
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door wil »

Ben wel benieuwd hoe het met de (oud) leden gaat. Hoe gaaat het met Foggy (Dirk) en Nie Daun beide sinds 2012 het forum niet meer bezocht. En FxFF (Frans) die met de winterrit de Fazerclub kentekenplaathouder op mijn Fazer monteerde.
Bijlagen
winterrit_6.JPG
Frans-v

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Frans-v »

ER IS EEN WONDER GEBEURT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na een hoop gedoe ben ik weer on-line................
volgende vraag is wie er blij mee is ????????????? :director:
Frans-v

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Frans-v »

Met het laatste wachtwoord lukte het eindelijk "Hondanc750xmetzijwieltjes" bedankt he BEN BOERrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol:
Druk weekend voor de boeg zaterdag heel de dag sporten "De Bergse " badminton wedstrijden voor alle verenigingen uit B.o.Z............
en zondag weer eens met " MIJN " cluppie een VROtje in Zwijndrecht, kijken wat je met die Honda kan wat met de Diversion 600- Div 900- Fazer 600-Fazer 1000 en 2 yamaha Xt660x allemaal niet kon,,,,,,,,schuivers en ziekenhuis bezoeken ging met de Yamaha,s altijd perfect,moet met de Honda ook kunnen.....je zou zeggen automatische, maar zou zelfs gewoon vol automatische kunnen worden..............gr F3
Frans-v

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Frans-v »

Maar om op je vraag terug te komen: Nie-Daun is denk ik van de aard bodem verdwenen, sinds die tijd niks meer van gezien of gehoord ..........
en met Foggy heb ik nog wel contact via sociaal media.............gr F3
wil
105,2 kW
Berichten: 727
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:01
Locatie: Heemstede

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door wil »

Frans-v schreef:ER IS EEN WONDER GEBEURT,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,na een hoop gedoe ben ik weer on-line................
volgende vraag is wie er blij mee is ????????????? :director:
IK \:D/
Frans-v

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Frans-v »

Zelfs nog 2 motoren vergeten, een KTM 530 opgewaardeerd naar een 570 big-bang, en een Yamaha YZ 450 f supermoto (4 jaar supermoto wedstrijden mee gereden K.N.M.V.ONK Nat..............Rest me feitelijk nog een BMW en een Harley....................... :violent1:
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door NZMSLex »

Frans, als je BMW of Harley gaat rijden, dan ga ik me echt zorgen om je maken! :-) :-)

Mooi dat Wil weer back on track is!
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Frans-v

Re: nog een BMW erbij.

Bericht door Frans-v »

ja en vandaag is het gelukt, rem proef-halve draai-uitwijken en dat allemaal MET zijwieltjes..............goed he ???????
Plaats reactie