ALV>

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Kaptein
35 kW
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03 jan, 2016 22:10
Locatie: waddinxveen

ALV>

Bericht door Kaptein »

Beste Fazer leden.

Vandaag voor het eerst bij de leden vergadering geweest en met een aantal kennis gemaakt.
Mijn eerste indruk is dat het een gezellig club is .met een goed bestuur . (nieuw bestuur succes in jullie nieuwe functie)die veel doen voor de club.
Naar mijn mening gaat er nog al wat tijd inzitten,zo ook voor de uitzetters van de ritten ,Petje af daarvoor.
Hoop dit jaar voldoende tijd te kunnen vrij maken,om div. ritten mee te maken ,en nog meer leden te ontmoeten .
gr ton kaptein , ps de lunch was heeeerlijk



V
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: ALV>

Bericht door SilverTip »

Leuk om je te ontmoeten Ton, we zien je in ieder geval ergens tijdens een rit of evenement en zeker bij de Technische dag.

Veel plezier dit seizoen.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: ALV>

Bericht door Robse2 »

Ik ben geen lid meer van de AFCN, dus ook niet op ALV geweest.
Maar ben wel benieuwd of wederom de mogelijkheid is besproken om andere motorrijders (of ex leden als ik) met een ander merk of type motor lid mogen worden :roll:
Hoe wordt daar door de huidige leden tegenaan gekeken?
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: ALV>

Bericht door SilverTip »

Robse2 schreef:Ik ben geen lid meer van de AFCN, dus ook niet op ALV geweest.
Maar ben wel benieuwd of wederom de mogelijkheid is besproken om andere motorrijders (of ex leden als ik) met een ander merk of type motor lid mogen worden :roll:
Hoe wordt daar door de huidige leden tegenaan gekeken?
Hallo Rob, daar hebben we al van alles overgeschreven, maar jij twijfelde of je lid zou worden of niet :-"
Vorige jaar was dit reeds besproken en gecommuniceerd op het forum.

Ja dus, iedereen met een gelijkwaardige motor (geen shoppers,geen racemotoren) en liefst ook gelijkwaardige instelling,
mag gewoon lid worden van onze club.

We zien je inschrijving met belangstelling tegemoet........

Gr,

Michel :salute:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: ALV>

Bericht door Robse2 »

Het klopt dat daar al het nodige over is gezegd en geschreven.
Genoeg eigenlijk #-o
Ik ben/was nog een beetje in de veronderstelling dat niet alle leden daar over uit waren, mede dat mogelijk ook de naam van deze club gewijzigd zou kunnen worden.
Uiteindelijk zal ik me daar niet meer druk om maken en me bezig houden met datgene waarvoor iedereen hier bij de AFCN zit. Motorrijden en alles wat daar bij hoort :-D

Kortom, ik heb me weer aangemeld en de betaling is onderweg.

Ik laat me verrassen op 10 april, tijdens de route bij mij in de achtertuin. :enjoy:

Groeten Rob
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: ALV>

Bericht door wimvandervlis »

Even op jullie webpagina gekeken. Zo te zien mooie ritten gereden.

Alvast tot ziens bij één van onze gezellige activiteiten.

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: ALV>

Bericht door SilverTip »

Robse2 schreef:Het klopt dat daar al het nodige over is gezegd en geschreven.
Genoeg eigenlijk #-o
Ik ben/was nog een beetje in de veronderstelling dat niet alle leden daar over uit waren, mede dat mogelijk ook de naam van deze club gewijzigd zou kunnen worden.
Uiteindelijk zal ik me daar niet meer druk om maken en me bezig houden met datgene waarvoor iedereen hier bij de AFCN zit. Motorrijden en alles wat daar bij hoort :-D

Kortom, ik heb me weer aangemeld en de betaling is onderweg.

Ik laat me verrassen op 10 april, tijdens de route bij mij in de achtertuin. :enjoy:

Groeten Rob
Helemaal goed Rob er zijn ontwikkelingen betreffende de naam en het logo, maar dat is allemaal even wat minder relevant t.o.v. oorspronkelijke doel............. motorrijden :enjoy:

Helaas zijn wij zelf 10 april niet in de gelegenheid, maar we komen je vast wel weer tegen.

Welkom terug.

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie