2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hans
105,2 kW
Berichten: 194
Lid geworden op: za 19 jun, 2010 16:06
Locatie: Den Helder

2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

Bericht door Hans »

Allemaal een goed en gezond 2016. \:D/

Laat het een uitstekend motorjaar worden, zal zeker wel gebeuren met de mooie tochten die er aan komen.
Dus hou het zwarte rubber onder dan gaat dat zeker lukken.

Hans
Tracer 9 GT Tech Kamo
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: 2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

Bericht door Rik »

Een heel mooi motorjaar gewenst! :enjoy:

Ben benieuwd wat de weergoden ons gaan brengen. Ze zijn een beetje van slag. De MT staat braaf buiten onder zijn hoes te wachten totdat de ketting weer los gaat.
Van de verzekering mag dat pas op 1 maart omdat we verzekeringstechnisch in de winterstop periode zitten. Maar volgens mij is de hele winter ermee gestopt....

Op 1 maart hebben we de motorbeurs al weer achter de rug en is het bijna tijd voor de ALV. Daar zien we waarschijnlijk een vernieuwd bestuur (na de officiële handelingen natuurlijk) en horen we de plannen voor 2016. Eén evenement is er in ieder geval weer een van de buitencategorie. Wie gaat er mee naar de Franse Alpen? Je hiervoor opgeven kan nog steeds.

Maar eerst de motorbeurs. Diverse clubleden hebben al aangegeven beschikbaar te zijn om een dagje op de clubstand aanwezig te zijn. Zie binnenkort in de mail een oproep hiervoor.

Ik hoop veel leden te zien op de beurs.
wimvandervlis
105,2 kW
Berichten: 249
Lid geworden op: za 09 jan, 2010 16:59
Locatie: Westland

Re: 2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

Bericht door wimvandervlis »

Natuurlijk een ieder veel mooie en veilige kilometers toegewenst voor 2016.

Hoop dat ik ook de Franse Alpen kilometers kan maken. Voor de komende tijd moet ik het doen met mijn Fazer voor woonwerk (is overigens geen straf :-D ' ).
Want de rest, te weten een XS750 & XS850 moge niet rijden tot 1 maart 2016 (als het al rijdt :-) , want het is natuurlijk wel oude zooi :lol: ).
Ben overigens wel blij dat mijn motoren binnen kunnen staan.
Voor een volgend jaar, als je wil kan er vast wel een motor onder een kleedje extra in de garage, zit niet op een heel grote afstand.

Mijn Fazer gaat overigens lekker door richting de 100 dkm en daarbij GEEN bijzonderheden, behalve dan dat hij het gewoon altijd doet zonder problemen :notworthy: . Zal tijdens de Motorbeurs de feitelijke kilometerstand op het forum melden.

En vooruitlopend op de komende email over de Motorbeurs, ik heb geen enkel probleem om weer één dag de stand te bemannen.

Groet,

Wim
FZS 600 en 4 XS-en
1978 tot 1982
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

Bericht door Frans-V »

NU zeker weer, na een nieuwe Compu weer de log gegevens van de webmaster gekregen dus de KLApdoos IS BACK IN TOWN :wave:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 2016 laat het een uitstekend Motorjaar worden

Bericht door Frans-V »

FxtFF schreef:NU zeker weer, na een nieuwe Compu weer de log gegevens van de webmaster gekregen dus de KLApdoos IS BACK IN TOWN :wave:
Ga zelfs proberen de route van 30 APR op de Garmin te zetten, het mot nie gekker worden toch.............
Komt het nog zo ver dat er 145 PK achter de 70 van de klapdoos gaan rijden, en dan bij houden ???? :roll:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Plaats reactie