idee voor Fazerdag volgend jaar?

De Chatbox van de Fazerclub. Hier mag veel, als het maar niet TE gek wordt.
Gebruikersavatar
Biggs
105,2 kW
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 23:28
Locatie: Fryslân
Contacteer:

idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Biggs »

Misschien een idee voor een leuke dag met een groep Fazers. Filmpje zegt genoeg: http://www.motormeuk.nl/bekijken/6541/f ... ana.html?l

Ik ga alvast trainen komende winter :enjoy:
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed wordt duurder!

Trots om in Motoplus "Mijn Trots" te staan: http://www.motoplus.nl/blog/magazine/ui ... -hoekstra/
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door SilverTip »

Yep :enjoy: beregoed idee, nou nog deelnemers :sad1:

We hebben er wel een paar hoor die dit kunnen, maar die zitten aan de bar :xmas14: :-"

Ik denk dat je de enige deelnemer bent Ronald, leuk want dan win je ook :thumbup:

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Hans
105,2 kW
Berichten: 194
Lid geworden op: za 19 jun, 2010 16:06
Locatie: Den Helder

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Hans »

Dat wordt zeker even oefenen.
En je standaard vergeten lukt bij de fazer niet.


hans
Tracer 9 GT Tech Kamo
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

Ehhhhhhh of je durft niet grote sterke man uit Sprang, je vriendin wel hoor...........grgrgrrrrrrrrr :hello2:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door SilverTip »

FxtFF schreef:Ehhhhhhh of je durft niet grote sterke man uit Sprang, je vriendin wel hoor...........grgrgrrrrrrrrr :hello2:
En inderdaad Franske, ik durf niet :!:
Weet zeker dat ik een modderfiguur zou slaan en dat nog jaren zou moeten horen :silent: en dan waarschijnlijk wel het meeste van jou hé :evil4:
Weten wat je kan is goed, vooral weten wat je niet kunt is beter, ik waag me hier niet meer aan O:)

Wel vorige week een gesprek gehad met iemand waarbij ter sprake kwam dat ik inmiddels 350.000 km onder de wielen door heb laten rollen en ondanks de 3 VRO's toch het geluk heb gehad niet gevallen te zijn.
Hoe je ook getraind bent, het blijft een kwestie van geluk wanneer je nergens bij betrokken raakt.
Net op het verkeerde moment op de verkeerde plek zijn kan alles zomaar ineens veranderen, toch? :idea:

Daarnaast moeten wij "oude mannen" geen gekke dingen meer willen................. :binky:

Gr,

Mies
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

Wat een mooi verdedigent en discreet antwoord.
Maar het is denk geen kwestie van gek doen.
En je weet net zo goed als ik dat aantal kilometers in principe niet telt,veel meer tet dat je ALTIJD OOK afhangkelijk bent van mede weggebruikers.
Alleen op een afgesloten terrein ben je alleen zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag en kunnen...
En dan als laatste: je vind je zelf een oude man ???????????? nou nou als je 80 bent dan ben je oud......
En als je ong: 18 jaar al getrouwd bent net als hannekepannekeflopsemarieanneke, kun je je zelf al een beetje oud gaan voelen..... :-" .......maar dit terzijde: Gr:Fje 3tje :thumbup:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

Als je dat wil gaan doen,misschien eerst effe een TRIAL curses.
We gaan weer met een groepje naar Markelo,( er zijn nog 2 plaatsen vrij).
We hebben dat een aantal jaren gelden ook al eens gedaan met een groepje met Nie-Daun en Jasper het sloot kanon,het was toen net boven Nul graden.
Maar ik kan je garanderen dat je met een natte kop van zo,n TRIAL motor af komt.
Wat is dat geinig om te doen, en MOEILIJKkkkkkkkkkkkkk.
Onze toenmalige toerchief was de enigste die in 1 keer over een balk kon rijden van 6mtr en lang en 16cm breed, zonder er af te rijden en die balk lag gewoon plat op de grond.
en dan met de groep het bos in en slootje door en langs bomen.....
wil je mee?????? geef een E-mail en de kosten zijn 125 pleuri voor een dag plezier ...19November......gr F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

Ga in 2012 zeker weer een V.R.O.3 of Expert curses doen,wil weleens weten wat de opgeboorde 530(naar 570) op Lelystad doet...................WIE nog meer ????? :bounce: ..Gr F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door J@ »

FxtFF schreef:Ga in 2012 zeker weer een V.R.O.3 of Expert curses doen,wil weleens weten wat de opgeboorde 530(naar 570) op Lelystad doet...................WIE nog meer ????? :bounce: ..Gr F3
:nike: Lijkt me leuk :nike:

Ook een leuke (en goedkopere) mogelijkheid zou kunnen zijn: http://www.tracktraining.nl
Ik heb er nu al zin in ;-)
vr. gr., J@.
mies
105,2 kW
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 20 dec, 2009 20:04

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door mies »

Heb voor volgend jaar een V.R.O 1 en 2 gepland staan dus de V.R.O 3 moet nog even wachten
White 2010 Yamaha FZ1-N Kando (ABS)
Mods: Akrapovic slipon exhaust, Full HyperPro 3D Suspension, K&N AirFilter, Black Rizoma Levers, Conical Bar, Risers, and Sliders, Black Racing Shift/Brake peddals, Black R&G Racing Exchaust Hanger, Scotoiler.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

he manne 27 aug lelystad ???????????
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

he jaap is dat weer zo,n door de brievenbus kijk curses ?????????
zal niet mee valle op een hoge 570, kan ik beter eerst me rug laten breken......
Die hebben we al eens gedaan toch met die vent die om de 3sec HELDER zei ?!!!!!!!!!!!..gr F3 :cheers:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door J@ »

Sorry, Frânske, 'k was even vergeten dat jij op een crosser rijdt.
Zelf vind ik het heerlijk om af en toe even op een circuit te spelen en dan in zo'n "tracktraining" een leuke en betaalbare mogelijkheid ( €129). De VRO-3 vind ik met z'n € 242 toch wel ontiegelijk duur, en zéker als je je de dagverzekering à € 175 er nog bij neemt. De oefeningen zijn wel leuk, maar eigenlijk zit je (ik in ieder geval wel) de hele dag te wachten op de de sessie van "rondjes rijden"...
Och, en het "helder" of het soms juist ontbreken van kommentaar: daar zit ik niet zo mee.
vr. gr., J@.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door Frans-V »

Crosser crosser ??????????? Enduro hoor,,,hahahaahaaaaaaaaa scheelt haast niks hoor alleen de noppen ontbreken .
A.s. vrijdag ga ik met een maatje van me IJmuiden onveilig maken Hij op een trial motor en ik met die "crosser " het zand in, hoop alleen dat die goddelijke blonde gewoon moet werken .
Anders komt die ook nog langs met HAAR KTM :sleepy2: ..Gr F530
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
J@
105,2 kW
Berichten: 1843
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 6:48
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: idee voor Fazerdag volgend jaar?

Bericht door J@ »

FxtFF schreef:Crosser crosser ???????????
blijkbaar toch een gevoelige snaar geraakt ?
vr. gr., J@.
Plaats reactie