Controles Duitse Polizei
- Fuel Supply
- 105,2 kW
- Contacteer:
Controles Duitse Polizei
Vorige week vrijdag tegenover Piesport aan de Moezel staande gehouden door de Polizei. Controle op technische staat van de motor. En papieren natuurlijk, dat deel was snel in orde. Aan de hand van een tablet werd (in mijn geval) op de Kawasaki website bekeken of er veranderingen waren gedaan aan de originele afgeleverde motor. Ze kwamen tot de conclusie dat de achterveer, de voorvork, de uitlaatdemper en het donkere ruitje niet origineel waren. Groot probleem! Ze keken echter naar de standaard uitvoering, maar ik heb de SE uitvoering. Nadat ze die juiste pagina op mijn aandringen eindelijk gevonden hadden bleef de uitlaat en het ruitje over. Maar na het doorlezen van het door Kawasaki geleverde originele extra Performance pakket was dat ook goed. Met certificaat van de Akrapovic uitlaat wat ik gelukkig bij me had.. Mmm, dan maar even de profieldiepte meten .... Moet minimaal 1,6 mm zijn ... Ik was al van plan om ze bij terugkomst thuis te gaan vervangen, zeker toen ze op 1.74 mm uitkwamen met hun digitale meter. Oefff, zonder boete verder mogen rijden. Gelukkig hebben ze niet in de TT gekeken of de flitsmeldingen voor Germania verwijderd waren ... 

Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.