25 jarig jubileumfeest

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
HansV
105,2 kW
Contacteer:

25 jarig jubileumfeest

Bericht door HansV »

Beste leden,

De Nieuwsbrief voor het jubileumfeest van zaterdag 18 mei 2024 voor de barbecue bij Cammping Meck in Maarsbergen is verzonden.
Wij, het bestuur, hoopt dat iedereen komt. Ik heb ook toezegging pen gehad van een paar “oud” leden.
Hebben jullie nog privé contact met oud leden schroom niet maar nodig ze uit. Het kost hun ook 17,50 euro voor de barbecue met drinken.De barbecue start op 18.00 uur.

Er zijn uit 3 windrichtingen routes gemaakt deze staan achter de ledenlogin. Spreek met elkaar af en kom in grote getale naar Maarsbergen.

Wij hopen jullie daar te zien.

Namens het bestuur.
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Frans-V
110,3 kW
Contacteer:

Re: 25 jarig jubileumfeest

Bericht door Frans-V »

Vind alles Best maar kan nergens vinden waar en hoe laat ze gaan rijden in Best.ik dacht bij MC om 12.00uur is dat juist....Dan vind ik het het Best
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Rider
72 kW

Bericht door Rider »

Frans-V schreef: vr 17 mei, 2024 13:59 Vind alles Best maar kan nergens vinden waar en hoe laat ze gaan rijden in Best.ik dacht bij MC om 12.00uur is dat juist....Dan vind ik het het Best
Volgens de Fazerflits vertrek rond 12.00 uur, dus je zit Best goed ;-)
Don't look back!
Frans-V
110,3 kW
Contacteer:

Bericht door Frans-V »

Voor iedereen die het gemist hebben, jullie hebben wat gemist................zeker weten...
En het druk metertje die je moet gebruiken aan je achterzijde als zijnde koorts thermometer, is met een poep en een scheet gereed om de juiste exspansie aan druk weer te geven tot 2 cijfers achter de komma. :thebirdman: leuke kadeau
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Odrie
105,2 kW

Bericht door Odrie »

Het was een zeer geslaagd jubileumfeest. En wat geweldig om een paar oud-leden weer te zien en dan als vanouds onder het genot van een hapje en een sapje een potje stom lullen. :-D :love7: De locatie was ook ook TOP! Was alleen teleurgesteld....dachten met ons tafeltje de laatste van het feest te zijn.....maar nee hóór.... zijn er nog die-hards buiten 'brommers kieken'.
Wij hebben weer enorm genoten en zien sommige van jullie weer met het Fazerweekend eind augustus. \:D/
We're no Strangers, we're just good friends who haven't met yet !!!!!!
Plaats reactie