13 mei: Rondom Den-Bosch

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bm72736
50 kW
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 10 mei, 2021 20:11

13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door bm72736 »

Komende zaterdag alweer de volgende rit van dit seizoen. De start is bij onze sponsor Chromeburner in Nieuwkuijk en voert grotendeels door polderlandschap via Veghel, Nuenen, Wijchen met op het laatst een lekker lang bochtig stuk over de dijk langs de Maas. De routetrack (in .gpx formaat) staat achter de leden-login. Afhankelijk van het aantal deelnemers zal er wellicht nog een lunchplek gereserveerd moeten worden, daarom willen we graag op tijd weten wie er gaan deelnemen aan deze rit. Meld je daarom op tijd aan via de agenda (let erop dat je bent ingelogd op de website anders lukt het niet).
Gebruikersavatar
dr_falken
105,2 kW
Berichten: 221
Lid geworden op: zo 05 jun, 2005 15:59
Locatie: Berkel-Enschot

Re: 13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door dr_falken »

Ik doe mee met deze rit, maar misschien ben ik niet op tijd voor de start om 10:30 uur. Ik sluit dan vanzelf later wel aan op de route.
Marc
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: 13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door Rider »

Ik rijd ook mee zaterdag. Houden de overige deelnemers er rekening mee dat Chromeburner vanaf 10.00 uur geopend is!?

De track is in het begin en eind nogal raar, waarschijnlijk routepuntje net naast de weg geplaatst of zo. Ik heb de route voor mezelf wat logischer gemaakt :-"
Don't look back!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4653
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door Frans-V »

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben er bij.................waarbij ??????? aardbei............. :hello2: :hello2:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Ron
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: di 02 mar, 2021 18:13

Re: 13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door Ron »

Vandaag een leuke rit gemaakt met een prachtige zonnetje. tot aan de lunch de nodige drempels overwonnen, Na de lunch perfecte wegen....Erwin bedankt voor het voorrijden en Frank bedankt voor de keuze van het goede lunch adres.....fijn weekend verder allemaal...grtz Ron
Better Be Safe Than Sorry.
Gebruikersavatar
Rider
72 kW
Berichten: 94
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 16:36

Re: 13 mei: Rondom Den-Bosch

Bericht door Rider »

Zeker een prima dagje gehad, goed gezelschap, prima weer en heerlijke lunch. En de route werd ook steeds leuker.

@ Ron: Graag gedaan! Tot de volgende keer weer!
Don't look back!
Plaats reactie