5 September: Arnhem !!!

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

5 September: Arnhem !!!

Bericht door FOFO »

Fazervrienden!

Na een nat einde van het Fazerweekend beloven de voorspellingen dat zondag 5 sept weer een mooie dag wordt voor een tourtocht. Op de agenda staat de omgeving rond Arnhem. Een tocht van ruim 200 km door het stroomgebied van de IJssel en de Waal. Dat belooft dus veel mooie bochtige wegen. De route maakt twee keer een rondje om Arnhem. Eerst met de wijzer van de klok mee, en daarna, op iets grotere afstand, een rondje tegen de wijzers van klok in.

Startpunt is Hotel Restaurant Buitenlust, Apeldoornseweg 30, 7351 AB Hoenderloo (T 055-378.1362). We verzamelen aldaar vanaf 9:30 en het vertrek is gepland om 10:30. Vanuit Hoenderloo rijden we naar Doesburg en steken bij Nijmegen de Waal over. Dan zetten we koers naar de lunch bij Koffie&Eethuis De Gelderse Poort, Rijndijk 6, 6566 CG Millingen ad Rijn (T 0481-434.182), met een prachtig uitzicht op de Rijn en een prima lunchkaart!
Na de lunch vervolgen we de terugtocht met een kort bezoekje aan Kleve en Emmerich, om vervolgens in noordelijke richting een prachtige bochtige weg naar Deventer te nemen naar het eindpunt van die dag: McDonald’s McDrive A1, Deventerweg 121A, 7418 DA Deventer (T 0570-677.666).

Het is een heel mooie rit. Grijp je kans. Het motorseizoen is om voor je het beseft!
Meld je aan via de Agenda!

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Peewee
105,2 kW
Berichten: 108
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 8:01
Locatie: Alphen (gelderland)

Re: 5 September: Arnhem !!!

Bericht door Peewee »

Vanochtend naar Hoenderloo gereden, ondanks dat zich niemand had aangemeld via de agenda. Ik ook niet.
Gewacht tot 10.15 maar had zag er niet naar uit dat er nog iemand zou komen, dus gestart en het eerste deel v bijna helemaal gereden. .
Mooie route, pondje bij Pannerden. En mooie dijken.

Maar het werd op een gegeven moment zo druk met fietsers dat ik dat niet leuk meer vind. Daarom heb ik besloten met mooi weer niet meer in het weekend de leuke weggetjes op te zoeken. Ook niet met de club.
Voordeel van het thuiswerken is dat ik de dagen om kan draaien en ik lekker door de week ga rijden.
Plaats reactie