Zondag 27 juni: Veluwe rit

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door FOFO »

Fazervrienden,

Dit keer weer een route volgens de oorspronkelijke planning van de Agenda. De lengte van de rit blijft onder de 200 km. We verzamelen vanaf 9:30 uur vlakbij Ugchelen net onder Apeldoorn bij Van der Valk Hotel De Cantharel, Van Golsteinlaan 20, 7339 GT Apeldoorn (T 055-541.4455). Vertrek is uiterlijk om 10:30 uur. We slingeren dan naar Deventer, en gaan langs de IJssel op creatieve wijze om Apeldoorn heen. Een heerlijk stuk om te toeren. Via de bossen rond Vierhouten bereiken we voor de lunch Pannenkoekenhuis de Boswachter, Elspeterbosweg 11, 8076 RA Vierhouten (T 0577-411.411). Hun kaart biedt voor elk wat wils, ook als je niet van pannenkoeken houdt. Na de lunch gaan we via het bosrijke gebied via Elspeet en Nunspeet richting Zwolle, waar we bij Hattem de IJssel weer oppakken richting Kampen. Met een mooie ronde langs Genemuiden en Zwarte Water bereiken we het eindpunt Hotel van der Valk-Zwolle, Nieuwleusenerdijk 1, 8028 PH Zwolle (T 038-800.0800).
Een prachtige route, dus grijp je kans!

Meld je aan via de Agenda en svp NIET via dit Forum !!

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door HansV »

Ik ben erbij, heb er zin in. Hoop dat er meer zijn dan de vorige keer, start IJsselstein :-)
Toen waren we maar het 2 motoren (3personen)

Aangemeld via agenda :lol:

Hans Kawa
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door Frans-V »

De rit jasse we effe er snel doorheen, we zijn al met $ man..............
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door NZMSLex »

Waarde Fazeristi,

Vandaag met een mooi clubje deze rit gereden. Het weer zat helemaal mee! We zijn uitgezwaaid door Denise en Roy (die rijden op iets groens…. ) en dat was erg gezellig. Goed om Denise weer op de motor te zien!!!

Door de bossen van de Veluwe, over mooie dijkjes gereden naar een prima lunchadres in het midden van de Veluwe. Vervolgens de rit voortgezet in de richting van Zwolle. Wederom prachtige wegen waar we prima vaart konden maken. Kortom, een zeer geslaagde rit en een prachtige dag. Dank Roy e.a. Voor het verzinnen van deze rit!! dank voor de reisgenoten voor de gezelligheid.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door HansV »

De rit was uitstekend, alleen jammer dat er, weer, zo weinig animo was.Slechts 4 motoren.

Wat is er aan de hand met de Fazerclub. Ik ken de
Fazerclub niet zo. Er was altijd een groot aantal deelnemers tijdens de ritten en dit verbaast mij ten zeerste. 🤔

Gelukkig worden de weekenden wel goed bezocht.

Dat gaan we daar maar ook voor😉

Hans Kawa
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door Robse2 »

HansV schreef: zo 27 jun, 2021 19:27 De rit was uitstekend, alleen jammer dat er, weer, zo weinig animo was.Slechts 4 motoren.

Wat is er aan de hand met de Fazerclub. Ik ken de
Fazerclub niet zo. Er was altijd een groot aantal deelnemers tijdens de ritten en dit verbaast mij ten zeerste. 🤔

Gelukkig worden de weekenden wel goed bezocht.

Dat gaan we daar maar ook voor😉

Hans Kawa
4 motoren voor een rit midden in het land is zeker weinig. Ik heb me niet aangemeld. Maar ook geen bericht gemaakt dat ik er niet bij zou zijn. Dat doe ik niet meer. Had ik dit wel gedaan dan kon ik vertellen dat ik op vrijdag de hele dag voor privé zaken Nederland op de motor heb door gecrosst. En zaterdag een toertocht vanuit Ede met collega's van andere vestigingen had. Dan is de vrije zondag ook wel ff fijn. Met de Motogp en Formule 1op deze zondag in het vooruitzicht zal dit ook meegespeeld hebben met het aantal aanmeldingen.
Zal vast wel weer beter worden.
Toch?
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door Charleyr »

Ik heb hetzelfde als Rob,

Ik heb al tijdens de afgelopen ALV aangegeven, dat rijden op zondagen, wellicht niet meer zo handig is, omdat er op zondag ook andere evenementen zijn die ik persoonlijk niet wil missen (F1, MotoGP etc.).
Alternatief voorstel om meer op de zaterdagen te gaan rijden is ook gedaan, maar dat zal waarschijnlijk pas in 2022 worden gehonoreerd!
Daarnaast is de omschakeling vanuit de Covid-19 situatie zeker een periode van gewenning voor velen en het speelt ook mee, of men een volledige vaccinatie heeft ondergaan of niet.
Je kan niet verwachten dat iedereen ineens op de zondag op zijn/haar motor gaat stappen, want in de tussentijd heeft men eigen alternatieven gevonden om misschien niet in grote groepen te gaan rijden, plus het feit, dat de zondagen een behoorlijk drukke dag is, die ook voor andere recreanten inmiddels , de dag is om erop uit te gaan.
Dit kunnen allemaal redenen zijn om deze dag te mijden.

Persoonlijk geef ik ook de voorkeur aan rijden op een minder drukke dag, daar heb ik de luxe voor, maar kan mij voorstellen dat de enige uitwijk de zaterdag kan zijn.

Afijn, het is koffiedik kijken over het hoe en waarom, dus misschien komt het allemaal wel weer goed, dus heb geduld :-D
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Zondag 27 juni: Veluwe rit

Bericht door Frans-V »

Iedereen heeft zijn eigen reden om wel of niet mee te doen aan een Fazer rit, of dat nu op een zondag of zaterdag is ............
Daar kun je van alles op los laten..............
Wat wel heel belangrijk is en wat ook gaat spelen denk, als je eerst van je huisadres een uur of meer moet rijden naar het begin en na de rit ook nog dat zelfde stuk of wellicht langer terug.Zijn het toch lange dagen en njet iedereen trekt dat zo maar.gr F3 #-o
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Plaats reactie