30 mei: Zeeland rit !

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

30 mei: Zeeland rit !

Bericht door FOFO »

Beste Fazervrienden,

Meld je aan via de Agenda !!!
Eindelijk is het zover: een rit volgens de oorspronkelijke planning! Zonder 30 mei gaan we Zeeland weer eens met een bezoekje vereren en lekker uitwaaien in deze zo bijzondere provincie van ons land. We hebben geprobeerd om een startpunt te kiezen dat voor de leden uit de rest van Nederland nog redelijk bereikbaar is, net onder Rotterdam. De start is bij Brasserie De Verleiding, Voorstraat 22, 3281 AV Numansdorp (T 0186-651.282). We verzamelen vanaf 9:30 uur met een gevulde tank en vertrekken dan om 10:30 uur. Na een kleine twee uur hopen we dan in Middelburg aan te komen voor de lunch in de bekende Kloveniersdoelen, Achter de Houttuinen 30, 4331 NJ Middelburg (T 0118-644.969). Na de lunch passeren we de meest beroemde waterkeringen van Nederland om te eindigen bij de McDonald’s in Spijkenisse, Borgtweg 2, 3202 LJ Spijkenisse (T 0181- 627.544).
Laten we hopen op mooi weer en een grote opkomst! Vriendelijk verzoek om je zsm via de Agenda aan te melden, zodat we tijdig kunnen reserveren bij de Kloveniersdoelen voor de lunch!

Tot de 30ste!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Frans-V »

Zilte frisse zee lucht altijd goed, en Zeeland altijd een fijne Provincie om rond te rijden.....................Als het een tijd je droog is ,want Zeelandse KLEI plakt als de ziekte en je motor ziet er uit of je 16 ton suikerbieten heb weg gebracht............... :brushteeth: :brushteeth:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
aseckhardt
25kW
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 10 mei, 2021 21:24

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door aseckhardt »

Beste Webmaster
ik probeer in te loggen op de website om me op te geven voor de zeelandrit maar dat lukt niet.
de ene keer is het wachtwoord niet goed en de andere keer is de gebruikersnaam niet goed.
dus geef ik me op langs deze weg.

hopelijk komt het goed b.v.d Ad Eckhardt
Grissom
35 kW
Berichten: 24
Lid geworden op: di 12 jul, 2016 21:07

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Grissom »

Ik had bij het aanmelden voor deze rit in het opmerkingen veld aangegeven dat mijn vriendin en gezinslid,
Carla Schalk ook meerijdt. Ik zie haar naam er echter in de lijst niet bij staan. Moet zij zichzelf apart aanmelden?
Grissom
35 kW
Berichten: 24
Lid geworden op: di 12 jul, 2016 21:07

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Grissom »

Het is goedgekomen, Carla heeft zichzelf aangemeld en staat nu in de lijst.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Frans-V »

en met 18 tot 20 grd moet het goed komen, kep er zin an.......................gr F3 :enjoy:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Gert Roelofs »

Er was een flinke opkomst. In totaal 22 leden als ik het goed geteld heb. Zelfs uit België kwamen ze. Prachtig weer hadden we en mijn complimenten voor de toercommissie. Een prachtige route en niet alleen ik heb er van genoten. Op naar de volgende rit. :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Fazerfun »

Wat een mooie dag hebben we gehad, bedankt toercommissie voor deze hele mooie route en Willem bedankt voor het voorrijden! :thumbup:
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
bm72736
50 kW
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 10 mei, 2021 20:11

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door bm72736 »

Het was zeker een mooie rit. Ik heb weer mooie plekjes van Zeeland gezien waar ik (als vroege import-Zeeuw) nog nooit eerder was geweest. Wat ik wel jammer vind is dat we niet konden lunchen bij de Kloveniersdoelen, had ik me echt wel een beetje op verheugd. ;-) Ook dat we na de tocht niet meer met de groep bij elkaar kwamen is begrijpelijk vanwege alle wegafsluitingen en dergelijke, maar toch jammer. Temeer omdat ik nog wat vragen had...

Ik zag bij de start nl. een Yamaha Fazer staan die heel erg leek op die van mij maar met een iets andere kleurstelling: metallic blauw spuitwerk en lichtmetalen frame. Bij mijn motor zijn de plastic delen in een iets afwijkende kleur, ik was benieuwd of dit origineel was of niet. Had dat graag nog even aan de eigenaar van die andere Fazer willen vragen, wellicht kan het via dit forum nog.

Daarnaast was er iemand die ook voor het eerst mee-reed en vertelde over circuit-rijden. Dat lijkt me ook wel een keer leuk om te doen, en was dus heel benieuwd over hoe en wat. Ook hierbij misschien leuk om via dit forum even in contact te komen?

Groetjes weer en tot de volgende rit!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: 30 mei: Zeeland rit !

Bericht door Frans-V »

Belgie er bij??????????ja inderdaad dat ga je krijgen als de grenzen weer open zijn :-D :-D ,goed om die weer eens te zien...........
En zeker een goede opkomst................Gr F3 :enjoy:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Plaats reactie