Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Gebruikersavatar
FJRob
50 kW
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 28 nov, 2018 11:08
Locatie: Noord Brabant

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door FJRob »

Fijn dat er toch nog iemand via Mechelen gaat.
Wij gaan met drieën wel via Mechelen.
Is een uitdaging want de vorige keer dat we via Mechelen gingen kwam ik niet veel verder. :-?
Rubenn
50 kW
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 mei, 2015 20:59
Locatie: Utrecht, sterrenwijk

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door Rubenn »

Wij starten ook in Mechelen.

Wel goed om te weten dit is de eerste reis samen met mijn vriendin in het buitenland, dus we doen het in de eerst serieuze bochten wat rustiger aan.

Starttijd is hetzelfde neem ik aan?

Tot morgen.

Groetje's Ruben&Lina
Gebruikersavatar
Ron
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: di 02 mar, 2021 18:13

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door Ron »

Ik heb ook besloten om morgen vanaf Mechelen te starten.

Tot morgen.

Groeten Ron
Better Be Safe Than Sorry.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door SilverTip »

Hallo Ruben en Lina,

Jullie zitten tussen oude knarren met verantwoordelijkheidsgevoel, gaat goed komen 🤗
Tot morgenmiddag, we zien jullie daar.

Mies en Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
HansV
105,2 kW
Berichten: 303
Lid geworden op: do 04 nov, 2004 1:37
Locatie: Lisserbroek
Contacteer:

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door HansV »

Rubenn,
Jij hoeft je geen zorgen te maken. Ik heb gezien hoe je hebt gereden tijdens de Fazerclub rit, waar we met z’n tweeën waren, want dat ging prima. Gewoon jezelf blijven en daar vertrouwen in hebben dan komt het vast wel goed. Lekker genieten dus.

Succes

Hans
Hans Verschuren

Voorzitter:
All Fazer & MT club Nederland
Rubenn
50 kW
Berichten: 43
Lid geworden op: do 07 mei, 2015 20:59
Locatie: Utrecht, sterrenwijk

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door Rubenn »

Dank voor de berichten,

Wij haken morgen af bij de groep welke start in Mechelen, we nemen een iets andere route.

Succes allen, en tot morgen in hotel "costa del Sol" :enjoy: hopelijk is er goed weer.

Groetje's,

Lina &Ruben.
Gebruikersavatar
Ron
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: di 02 mar, 2021 18:13

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door Ron »

Bij deze wil ik een ieder bedanken voor het gezellige Fazerweekend.

Prima hotel met top ontbijt en een perfecte kamer.

Ik heb mij prima vermaakt en de nodige ervaring opgedaan met het rijden in de regen.

Groeten Ron :notworthy:
Better Be Safe Than Sorry.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Fazerweekend 27 t/m 29 augustus 2021

Bericht door Frans-V »

IK ben heel blij en ik WAS heel blij............................
Ik ben blij dat we het Fazer weekend met allen zonder kleerscheuren hebben mogen beleven, wederom weer perfect geregeld door ons aller Audrey .
Goed en gezellig gezelschap zo bij elkaar.
De heenreis voor mij na het missen van 1 afrit ging via Knapzack en vele omleidingen door de overstromingen van laatst toch naar het wonderschone KroV..........
Op zaterdag hebben een aantal toch maar afgezien van het rijden van de route door de wisselende weersomstandigheden, en zijn we met een soort "Zonnebloem boot"de Moezel opgegaan naar Bernt-kassel . Onderweg moesten we door een sluis om 8 meter omhoog te gaan, in Kassel hebben we met 8 man mee mogen beslissen om een klein opvouwbaar parapluutje te kopen en met 7 man beslist dat het een mooie tas voor O3 in de kleuren WIT met ROOD moest worden .Heerlijk geluncht bij een blonde serveester die deze dag haar dag niet had, wat een tuttebel..
Door het mooie stadje Bernt-kassel gelopen om de mooie vakwerk huizen te bewonderen,om na een tijd weer terug te gaan naar de Berenboot.
En weer door die sluis, maar het viel me op dat we nu maar 6 meter naar beneden gingen.
Kan je na gaan hoe hard het intussen geregend had...
Zondag morgen had ik toch het idee om extra vroeg te vertrekken richting huis en de kortste weg op te zoeken, dat was voor mij via SPA. Na 3 fikse regen buien op mijn kop gekregen te hebben, reed ik richting SPA daar stond voor alle afritten ong: bij elkaar 30km file, vooral aan de overzijde stond de weg gewoon helemaal vol . Er waren mensen bij die dachten om op deze tijd met caravan op vakantie te gaan, niet echt slim die konden gaan kant op . Wat ze op TV al zeiden de auto,s mochten gewoon op de snelweg geparkeerd blijven staan,om zo naar het circuit te lopen. daar hadden wat naderhand bleek ruim voldoende de tijd voor om de "START " te zien. Beter ook hoor om daar te parkeren, want sta je op een parkeerveld kom je er met deze natte dagen niet af. Of je moet geholpen worden door een plaatselijke boer die je tractor voor 20 tot 50 euro van het veld af sleept, en dat gaat als volgt.
Je betaald die boer//die haakt met een ketting je vast//die begint aan je auto te sleuren of je er nu in zit of niet//eenmaal op het asfalt kun je gaan kijken of aan de voorzijde nog alles aan je auto // en hij niet krom getrokken is...Daar gaat het niet anders dan in Blidstein waar ik eens was voor Supermoto wedstrijden, na 30km schieten nog de dotten klei aan je voorbij en bij autowasstraat staan met verafschuw naar je te kijken waar je met je auto geweest bent...............
En weer verder, om net voor de grens bij Antwerpen de tank vol te gooien met goedkope Belgische benzine . Maar dat rijd lekker!!!!!!!!!!!!!
Het laatste stuk snelweg wat vaak vrij rustig is afgelegd met een hoog gemiddelde van ong 200+, en eenmaal thuis een zucht van verlichting.
Dat je MOET constateren dat de Yamaha Fazer Club, na bijna 22 jaar nog steeds een leuke club mensen is die elkaar in hun waarde laten, niks opdringen ,en er niet voor terug deinzen om er "NOGEENTJETENEMEN ".
Kortom ??????????????? he kortom??...................het was weer goed en gezellig.......... :enjoy: Gr: F3
Voor mij persoonlijk is het weekend zeker geslaagd omdat ik de voor me zelf gestelde doelstellingen waar heb kunnen maken,door goede gesprekken met voeren met pro en contra inpout ..............
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Plaats reactie