Motortraining

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Denise
35 kW
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 28 mar, 2018 12:48

Motortraining

Bericht door Denise »

Ik gooi even een balletje op met betrekking tot een mail dat ik ontvangen had...

Het betreft een motortraining met korting! Wellicht wat sommige op de ledenvergadering gehoord hadden, is dat onze contactpersoon waarmee we de bergtrainingen en de VRO cursussen deden, niet erg bevallen de laatste keer. Ik kreeg vorige week een mailtje waarin staat dat we als club korting kunnen krijgen als we ons aanmelden voor een training! Ik deel even delen van het mailtje hieronder...

Beste Fazer & MT club,

Wij van 2 The Experience organiseren motortrainingen voor iedere motorrijder. Of je nu op een chopper, tour of supersport motor rijdt, veel of weinig ervaring hebt, het maakt niet uit. Er valt altijd wat te leren.

Onze trainingen staan voor kwaliteit, gezelligheid en individualiteit. Dit doen wij met een groot team van professionele instructeurs uit de rijschoolwereld en de motorsport.

Wat kun je verwachten tijdens onze motor, bochten en circuittraining? Zoals de naam van de training het al zegt zijn er drie disciplines die gehanteerd worden om iedere rijder verder te helpen naar een betere voertuig beheersing op ieder zijn of haar eigen niveau.

Ben je een beginnende rijder, dan passen wij het programma hierop aan en gaan we lesgeven in dat stukje waar deze rijder veel aan heeft. Of heb je een keer een ongeval gehad en weinig vertrouwen? Wij helpen je om weer met een glimlach te laten rijden.

Ben je een meer ervaren rijder en rijd je graag bochtige wegen? Dan gaan we ervoor zorgen dat bochten nog lekkerder, beter maar ook veiliger gereden kunnen worden.

Iets sportievere rijder? Dan zal de training meer op een circuittraining lijken en zul je les krijgen van ervaren wedstrijd rijders. Op die manier leren wij deze rijder veiliger harder te rijden of zelfs een eerste knee-down te maken.

Kortom. We passen de training volledig aan op de rijder en/of de wensen van de deelnemer. Dit doen we door sessies te rijden en na iedere sessie wordt er persoonlijke feedback gegeven, welke ervoor zal zorgen dat je anders leert motorrijden. Benieuwd wat andere deelnemers vonden van onze trainingen? Lees hier meer dan 200 recensies van onze klanten https://www.2theexperience.nl/gastenboek/


Wat kunnen wij jullie aanbieden als club?
Wanneer jullie als club willen komen deelnemen, kunnen wij een korting geven op iedere inschrijving. Inschrijvingen kunnen via jullie als club lopen, maar ieder lid kan zich ook inschrijven via onze website met een kortingscode.

Wil je als club meer dan alleen een motortraining aanbieden? Ook is het mogelijk om onze locatie te gebruiken als “meeting point”. Zo heeft het paddock in Lelystad genoeg ruimte om te parkeren, tribunes en een kantine. Zo kun je als club een rit in de ochtend organiseren en aansluitend de motortraining. Wil niet iedereen deelnemen? Dan is dit geen probleem. Toeschouwers zijn toegestaan en wellicht leren zei ook tijdens de feedback sessies ook nieuwe dingen.


Wat kost het?
Een normale deelname in de ochtend of middag kost € 85,-.

Het minimale aantal om als groep te komen met korting is 10 deelnemers. De volgende staffel kortingen worden gehanteerd bij het aantal verwachte deelnemers.

10 of meer € 10,- korting (€ 75,- p.p.)
20 of meer €12,50 korting (€ 72,50 p.p.)


Soms is het lastig in te schatten hoeveel leden daadwerkelijk de training willen volgen.

Verwachten jullie dat een groot aantal leden hier interesse in hebben, dan overleggen wij graag een geschikte datum in onze kalender. Maximaal aantal deelnemers per ochtend of middag deel is 45. Maar niet op alle dagen is deze ruimte nog beschikbaar i.v.m. de populariteit van onze trainingen.

Om deze reden open ik even een topic hieronder.
We zullen er geen route meer mee plannen (zoals hij eventueel had geopperd om dat te combineren met een training), aangezien de routes nu al wel vast staan. Wél valt er uiteraard een training te plannen. Graag wat data opperen wanneer iemand zou kunnen mits er interesse naar is!

Ik ga de persoon sowieso even terug mailen.


Groetjes,
Denise
Denise
35 kW
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 28 mar, 2018 12:48

Re: Motortraining

Bericht door Denise »

Zojuist telefonisch contact gehad met degene die dit organiseert. Dus hierbij wat aanvullende informatie:
- Het gaat altijd door in de regen!
- Het is in Lelystad, niet het politiecircuit maar een kleiner en moeilijker circuit. Hierbij zijn de trainingen gefocussed op techniek
- Letterlijk iedereen kan meedoen! Of je nou wel of niet bang bent in de regen, of al op een circuit rijdt. Iedereen kan zich tegelijk aanmelden, ter plekke worden groepen gemaakt en wordt je op niveau getraind.
- Het is een ochtenddeel en een middeldeel. Je bent dus geen hele dag bezig maar totaal 6x10 minuten. Volgens hem ben je daarna echt bek af! Je rijd totaal dus een uur als training.


Mochten er mee vragen zijn, laat het mij weten. Dan kan ik deze persoon terug mailen.
Plaats reactie