7 juli Kamelenrit

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

7 juli Kamelenrit

Bericht door FOFO »

De Giethoornrit smaakt naar meer. Zondag 7 juli is je kans om, voordat de vakantieperiode aanbreekt, nog een fraaie rit te maken in het grensgebied tussen Drenthe en Overijssel: de Kamelenrit! Zo genoemd omdat er de nodige bulten in het parcours zijn opgenomen.

We verzamelen vanaf 9:30 uur met een volle tank bij het Startpunt: McDonalds, Rijksweg A1 Zuidzijde 7, 7451 NX Holten voor een rit van 238 km. Het A-deel van de route is 105 km en eindigt bij Restaurant & Zalencentrum Wielens, Dorpsstraat 19, 7846 AS Noord-Sleen. Het B-deel is 133 km lang en eindigt bij Cafe de Poppe, Hoek Holterweg/Roudaalterweg.

De Kamelenrit is een hele leuke en mooie rit. Na de start voert de route direct over de Holterberg en gaat via het fraaie bosgebied rond Ommen naar Hardenberg en Sleen. Daar aangekomen belooft de kaart van restaurant Wielens een voortreffelijke lunch! Echt voor elk wat wils. Het tweede deel van de route is zeker zo mooi als het eerste. Vanuit Sleen rijden we westwaarts tot vlakbij Meppel om vervolgens via Ommen weer zuidwaarts te rijden tot vlak voorbij Holten. In Cafe Poppe kan dan nog een afscheidsdrankje worden genomen voordat een ieder weer huiswaarts keert.

Meld je svp aan via de Agenda. Dan kunnen we reserveren voor de lunch en weten we wanneer we compleet zijn.

Groet,
Frank
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Re: 7 juli Kamelenrit

Bericht door FOFO »

Beste FazerMT-vrienden,

Gezien de geringe belangstelling (geen aanmeldingen) voor deze tourrit van morgen zal er ook niemand van de toercommissie aanwezig zijn op het startpunt. Vanzelfsprekend staat het een ieder vrij om de rit op eigen initiatief te rijden. Mochten jullie met meerderen zijn, weet dan dat er voor de lunch nog geen reservering is gemaakt.

Na de zomerstop hoop ik jullie weer te zien/spreken.

Mvg
Frank
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: 7 juli Kamelenrit

Bericht door Robse2 »

Hoi Frank, ik had me graag als "oosterling" opgegeven voor deze tourrit. Het leden aantal in het oosten des lands is al laag dus had ik graag mijn steentje bijgedragen. Echter ben ik nu, de dag vóór de Kamelenrit, net thuis van 2 dagen motorrijden in Duitsland. Dit was voor mijn werk, met 13 klanten op de motor op pad voor o.a. fabrieksbezoek.
Jammer dat, ondanks dat ik niet kan, de tourrit niet door gaat.
Vooral ook voor de organisatoren.
By the way, ik heb meerdere evenementen moeten laten schieten. Hemelvaartweekend was voor mij een familieweekend,
Jubileumrit een personeelsuitje, alle ritten in juni zat ik in Oostenrijk, Fazerweekend heb ik bruiloft in westen van land en vertrek ik daarna met de motor naar Andorra om in de Spaanse en Franse Pyreneeën rond te rijden \:D/
Het blijkt dat ik elke keer weer wat anders heb of andere prioriteiten stel.
Hopelijk is volgend jaar mijn planning gunstiger. :dontknow:
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Plaats reactie