14 april: Brabantse Gezelligheid

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

14 april: Brabantse Gezelligheid

Bericht door FOFO »

Na de mooie openingsrit met een opkomst van maar liefst 20 mensen, staat voor 14 april de tweede toerrit voor de deur. Met een SPECIALTY deze keer. Een Workshop AFSTELLING VERING! Zie het speciale item daarvoor op het forum.

Belangstellenden voor het theoretische deel van de workshop zullen voor 9:00 uur aanwezig moeten zijn. Als je enkel aan de toerrit wil deelnemen start het verzamelen traditiegetrouw om 9:30 uur (VOLLE TANK ! :thumbright: ). Verzamelpunt is de McDonalds, Van Andelstraat 51, 5141 PB Waalwijk. Het eerste deel van de route is 88 km lang. We lunchen in de Leurse Hof, Leurseweg 4, 6615 AJ Leur. Het tweede deel van de route is 116 km en eindigt in Heusden op de Vismarkt.

De Brabantse Gezelligheid route is een pareltje van een route; een van de mooiste en meest karakteristieke routes van Nederland. Het eerste deel loopt langs de zuidkant van de Waal en de noordkant van de Maas tot aan Leur. Na de lunch gaan we weer langs de Maas, maar nu aan de zuidzijde. Na Lith gaan we met een grote boog onder ’s Hertogenbosch door en via Boxtel en de Drunense Duinen naar het eindpunt in Heusden.

Wellicht dit keer zelfs meer dan 20 deelnemers?

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Peewee
105,2 kW
Berichten: 108
Lid geworden op: di 02 nov, 2004 8:01
Locatie: Alphen (gelderland)

Re: 14 april: Brabantse Gezelligheid

Bericht door Peewee »

Jammer dat ik er zelf niet bij kan zijn. Ik zal wel even naar buiten kijken als ik jullie langs zie en hoor rijden.
Ik ga er vanuit dat van mijn aanbod voor een koffiestopje geen gebruik gemaakt gaat worden. Dus de koffie staat niet klaar! :tongue3:

Hoop een volgende keer wel weer mee te rijden. :enjoy:
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: 14 april: Brabantse Gezelligheid

Bericht door Charleyr »

Hoi Peter,

Het is jammer, dat er niet wordt ingegaan op jouw aanbod, want niets is leuker dan afwijken van de normale ritten routine.
Dat is mijn mening en wellicht komt er nog een reactie van het bestuur of de toercommissie.
In ieder geval bedankt voor je aanbod en wellicht tot ziens op een van de komende ritten en zo niet, dan FB ik je wel, want dan kom ik een keertje langs voor de koffie als je thuis bent, want een ding is zeker, je woont nu op een hele mooie en unieke locatie.

Grtz, Charles
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Plaats reactie