Zondag 2 sept: Limburg route

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Zondag 2 sept: Limburg route

Bericht door FOFO »

Na het mooie Fazerweekend in de Eifel staat komende zondag de 7e tourrit van dit jaar gepland: De Limburg route. Hoewel we in het Brabantse Vught beginnen en eindigen, leidt de 218 km lange route ons langs een fraai stuk van de Maas in de buurt van Roermond. Het A deel van de route is 91 km lang en start bij de IJzeren Man, Boslaan 49, 5263 NX Vught. We verzamelen aldaar vanaf 9:30 uur met een volle tank! Vertrek is gepland om 10:30 uur. Lunchen doen we in Eethuis De Rozentuin, Beeselseweg 27, 5995 AP Kessel. Het B deel van de route van 127 km brengt ons weer terug naar de IJzeren Man.

De Limburg route is eigenlijk een combinatie van mooie stukken Brabant en Limburg. Na de start in Vught rijden we via Veghel en Gemert naar Deurne. Via Panningen bereiken we Kessel. De Rozentuin heeft een heerlijk buitenterras. Dus we hopen op mooi weer. De menukaart van de Rozentuin is zeer uitgebreid met heerlijke soepen, tosti’s, diverse uitsmijters, salades en pannenkoeken. Na de lunch gaat de route langs de Maas tot aan het befaamde plaatsje Thorn, met de witte huizen. Vandaar rijden we langs de grens met België naar Stramproy. Via Weert en Valkenswaard passeren we vele bossen en heiden om uiteindelijk weer de IJzeren Man in Vught te bereiken.

Een mooie route en de weersvoorspellingen lijken gunstig! Meld je aan via site van de AFMCN!

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Zondag 2 sept: Limburg route

Bericht door Charleyr »

Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zondag 2 sept: Limburg route

Bericht door Gert Roelofs »

Vandaag heerlijk gereden met een leuk groepje. Als ik het goed geteld heb waren we met 11 leden en 2 introducés. Een mooie route en prachtig mooi weer. Beter kan niet toch. Nog wat foto's voor Rik gemaakt om op de site te plaatsen. Ik hoop dat de anderen ook hun foto's doorgeven aan Rik.

Ik hoop dat beide introducés een indruk hebben kunnen krijgen van de AFMCN (ons clubje) en lid gaan worden. 1 toezegging heb ik al gekregen.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
mamaha
50 kW
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 nov, 2013 13:05

Re: Zondag 2 sept: Limburg route

Bericht door mamaha »

vandaag de halve route gereden. dus ik heb ook genoten van de uitgezette route.
groetjes maarten .
Gebruikersavatar
Sylvia
50 kW
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 28 feb, 2018 20:07
Locatie: Geldrop

Re: Zondag 2 sept: Limburg route

Bericht door Sylvia »

Gisteren eindelijk een keer deelgenomen aan een evenement van de Fazerclub samen met een introduce.
Het was erg leuk enkele vaag bekende gezichten weer te zien ( na de ALV, lang geleden..) en ook weer nieuwe gezichten te ontmoeten.
Mooie route in een mijn bekende omgeving met wel een vrij hoog 'drempelgehalte' ,wat misschien door rugklachten mij extra opviel.
Het was prachtig zomerweer, leuke lunchplaats en gezellig gekletst ook bij de terrasstop voorbij Achel.
Hierna helaas toch af moeten haken ivm toenemende rugklachten maar er gaat zeker een vervolg komen!
Ik heb me prima vermaakt, mijn introduce ook.
Volgende rit hoop ik mn oude doen mee te rijden in het 'vlottere groepje'.
Het hemelvaartweekend wordt vrij gehouden!
Dank voor de organisatie, de opvang en het helpende handje :thumbup:

O ja, ook ik ben benieuwd naar de foto's.
Women are angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly.....On a broomstick.
Plaats reactie