Openingsrit 2017: Veluweroute !

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

FOFO
105,2 kW
Berichten: 119
Lid geworden op: wo 05 mar, 2014 22:56
Locatie: Santpoort-zuid

Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door FOFO »

Openingsrit 2017

Een nieuw lente, een nieuwe rit!
Eindelijk is het weer zover en kunnen we de motoren weer starten. Hopelijk voor een heel mooi en lang seizoen. Zaterdag 25 maart gaan we het startschot geven voor het nieuwe seizoen met de “Veluwe-route”. Volop natuur en typisch Hollands waterrijk rivierlandschap. Wat wil je nog meer! De totale route is 196 km lang. Het eerste deel is ongeveer 102 km lang en het tweede deel is 94 km.
Deze route heeft een “Open” karakter en is dus toegankelijk voor kennissen, introducees, familieleden en/of vrienden (vooraf aan te melden bij bestuur!)

Verzamelen:
We verzamelen vanaf 9:30 uur bij het Van der Valk Hotel aan de Amsterdamseweg 505, 6816 VK Arnhem.

Om 10:30 uur scherp zullen we daar in een aantal kleinere groepen gezamenlijk vertrekken voor een tocht dwars over de bosrijke Veluwe: Harskamp, Kootwijk, Leuvenum en Nunspeet, om vervolgens onder Zwolle door te steken naar de prachtige IJssel, waarlangs we onze tocht vervolgen. Die brengt ons naar een populaire lunchplek.

Lunch:
Eettapperij Bijsterbosch aan de IJsseldijk 85, 8196 KC in Welsum. Hier hebben we vanuit het restaurant een fraai uitzicht over de rivier en zijn uiterwaarden. De sfeer is er gemoedelijk en de kaart gevarieerd en vriendelijk.

In het tweede deel van 94 km staan niet de bossen, maar het water centraal. De weg langs de IJssel voert ons naar Deventer en Zutphen. Daarna maken we een heel grote omtrekkende beweging om Apeldoorn om uiteindelijk in Hoederloo te eindigen in het ons welbekende Café-Restaurant Het Deelerhof (Krimweg 35, 7351 AV Hoenderloo).

Wees erbij, zodat we het seizoen voortvarend kunnen starten. Tot Zaterdag 25 maart! \:D/ :enjoy: \:D/
Bart Veenbrink
50 kW
Berichten: 46
Lid geworden op: za 02 apr, 2011 11:55

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Bart Veenbrink »

Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Rik »

Bart Veenbrink schreef:Net even de kaart opgezocht
http://www.eettapperijbijsterbosch.nl/l ... -kaart.php
Wij gaan na de lunch nog een stukje rijden :enjoy: hoor Bart. Blijf jij tot 16:30 zitten? :shock:
Bart Veenbrink
50 kW
Berichten: 46
Lid geworden op: za 02 apr, 2011 11:55

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Bart Veenbrink »

Rik schreef:
Bart Veenbrink schreef:Net even de kaart opgezocht
http://www.eettapperijbijsterbosch.nl/l ... -kaart.php
Wij gaan na de lunch nog een stukje rijden :enjoy: hoor Bart. Blijf jij tot 16:30 zitten? :shock:
Moet zo wie zo mooi weer zijn wil ik mee gaan
Startplaat is in spreekwoordelijke achtertuin bij mij.
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Charleyr »

Dag forumleden,

De Veluwe rit is een open rit, d.w.z. dat ook niet "betalende" leden, kunnen aanhaken.
Als je as. zaterdag wilt meerijden, stuur dan wel even een mailtje naar info@fazer.nl onder vermelding van "meerijden Veluwe Route" en je naam.
Iedereen is van harte welkom.

Een verzoek aan de "betalende" leden is, om je wel even aan te melden via de ledenpagina link.

Bijgevoegd de link naar de FazerFlits, hier kan je ook de route downloaden , door even op het Basecamp kaartje rechts bovenin te klikken.

http://web2.mpzmail.com/bg/viewEmail.asp?cid=124344-1

Met vriendelijke groet,
Charles Rijken
Voorzitter All Fazer Club Nederland
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Peter_Smith »

De teller staat op dit moment op 15 leden die zich via de site hebben aangemeld. Ik heb begrepen dat de parkeerplaats nog wel plaats heeft voor wat meer motoren.. Ene het weer ziet er goed uit voor zaterdag \:D/ \:D/

De koffie wordt warm gehouden en er is een tafel voor ons gereserveerd bij hotel van de Valk.

Tot zaterdag.
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
astrid
50 kW
Berichten: 32
Lid geworden op: za 08 sep, 2012 12:48

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door astrid »

Hallo ik ben er ook bij , jullie dachten dat Remco alleen kwam [-X kan me alleen niet aanmelden.

Tot zaterdag. Groetjes Astrid :enjoy:
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door NZMSLex »

Beste Fazeristi!

Veel plezier komende zaterdag. Het weer ziet er goed uit en de rit ook. Er is alvast een mooi kluppie om het seizoen echt aan te snijden.
Helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn. :banghead:
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Peter_Smith »

NZMSLex schreef:Beste Fazeristi!

Veel plezier komende zaterdag. Het weer ziet er goed uit en de rit ook. Er is alvast een mooi kluppie om het seizoen echt aan te snijden.
Helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn. :banghead:
Dat is nou jammer Lex. Ik ben namelijk benieuwd wat voor motor je mee zou nemen...of is het nog niet zover?
:-"
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Frans-V »

Ook ik moet me afmelden, een essentieel deel is er na de operatie nog niet mee eens dat ik 1 dag op de klapdoos ga zitten..........
A.s zondag maar voorzichtig een uurtje proberen, rondje rond de kerk.......Komt het edele deel dan in nopstand ben je zo thuis.gr F3 :hello2:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
@Flevo
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 jun, 2015 22:26

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door @Flevo »

Wij zijn er ook bij en hebben er zin in! Tot morgen.
Dick & Diana
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door NZMSLex »

Sterkte Frans!
Veel plezier iedereen.
De volgende rit kom ik inderdaad niet op de Aprilia. Na bijna 9 jaar trouwe dienst ingeruild voor iets dat wat rechterop zit, ABS en een cardan. Ben erg tevreden overigens over Aprilia maar soms wil je wat anders.
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Grissom
35 kW
Berichten: 24
Lid geworden op: di 12 jul, 2016 21:07

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Grissom »

Nog even op de valreep, maar ik ben er morgen ook bij. Misschien alleen tm de lunch, maar dat
zie ik morgen wel (heeft met mijn werk te maken).
Tot morgen, Gerard
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Rik »

Was dit een fijne dag of niet? \:D/ :enjoy:

20 motoren/21 mensen. Een mooie opkomst bij mooi weer. Ok, het was best nog fris, maar in de zon prima uit te houden.

We hebben leuke wegen gereden door een natuur die zich voor het grootse deel nog moest realiseren dat het lente is geworden. Over een paar weken zou je de route nog eens moeten rijden, zal er een stuk groener uitzien dan (maar dan wel met (nog) meer groepen wielrenners :roll: )

Ik heb geen klachten gehoord (en zelf ook geen problemen gehad) over de Garmin/TomTom route, dus de inspanningen van de toercommissie (met hulp van de vorige toercommissie) zijn zeker lonend geweest. Bedankt daarvoor!

Over twee weken alweer de volgende rit. Hou het forum in de gaten voor de noodzakelijke informatie.
Je meldt je natuurlijk wel even aan voor die rit via de agenda?

Oja, de eerste foto's van de rit van vandaag komen al weer binnen (thx Bart), als je leuke foto's hebt stuur ze dan zsm even naar mij op (fotos@fazer.nl)
Gebruikersavatar
Raceblu07
50 kW
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 22 feb, 2016 21:01
Locatie: Zoetermeer

Re: Openingsrit 2017: Veluweroute !

Bericht door Raceblu07 »

Helemaal mee eens Rik!

Een mooie zonnige dag en een leuke route door bossen, langs water en door weidse velden.
Wat heeft Nederland toch mooie stukken om te rijden. Ik verbaas me er iedere keer weer over.

Gezellige groep rijders (en bijrijders natuurlijk) deze eerste rit.

Leuk dat ons nieuwe lid Richard er gelijk bij was. Met uiteraard een super mooie motor MT07 en ook nog eens de juiste kleur hahaha :thumbright:

Tot de volgende keer :wave:

Groetjes Raceblu Ada
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Plaats reactie