Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door SilverTip »

Beste allemaal,

Nou moet de prachtige Noord-Holland route van Han :thumbleft: nog verreden worden komend weekend
en toch plaats ik nu alvast graag de routebeschrijving van de rit in het mooie Brabant op 2 juli a.s. :director:

We starten op een mooie locatie midden in de bossen en aan de recreatieplas De IJzeren Man :http://ijzerenman.nl/
waar we om 10.00 uur verzamelen en uiterlijk om 10.45 uur wegrijden voor het eerste gedeelte van de 192 km lange tour.
We hebben dan 93 mooie kilometers voor de boeg door een zeer gevarieerde omgeving.
Natuurlijk mag het mooie Esch ;-) niet ontbreken en uiteraard is ook Oirschot een plek waaraan we niet voorbij mogen gaan. Vervolgens duiken we de Brabantse Kempen in om in Eersel :xmas14: te lunchen bij:http://www.debengel.com/restaurants/eersel/
die een zeer goede kaart hebben. Eersel is altijd erg druk :help: , maar wel heel erg gezellig!

Na de lunch hebben we nog 98 prachtige kilometers voor de boeg met heuse stuurwegen waar ze dan helaas...........
wel weer een berg drempels in hebben gelegd :banghead:
Natuurlijk mogen pareltjes zoals Baarle-Nassau en Hilvarenbeek niet ontbreken en kun je kiezen om in het gezellige Oisterwijk
te stoppen waar het werkelijk barst :bounce: van de gezellige terrasjes of doorrijden naar het eindpunt in Udenhout bij: http://www.bosch-duin.nl/homepage.aspx

Dit is anders dan vermeld op de agenda, maar Boslust gaf aan er vanwege het seizoen mogelijk niet de capaciteit voor te hebben.
Bos en Duin ligt 300 meter verder en daar loopt de weg ook dood, kan dus niet missen.

Wij zijn er zelf niet bij, ondanks dat het voor ons een thuiswedstrijd zou zijn en wensen jullie veel plezier en eindelijk
eens een dag zonder regen.

Groetjes,

Mies & Gert
Laatst gewijzigd door SilverTip op ma 27 jun, 2016 7:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Brinkster
35 kW
Berichten: 12
Lid geworden op: za 20 feb, 2016 17:57

Re: Zondag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Brinkster »

Ik neem aan dat het over zondag 3 juli gaat? :-"

Ik ben toevallig in de buurt dus ga zeker mee!
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zondag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door SilverTip »

Brinkster schreef:Ik neem aan dat het over zondag 3 juli gaat? :-"

Ik ben toevallig in de buurt dus ga zeker mee!

Oeps :oops: het is zaterdag 2 juli..............

Leuk dat je meegaat!! \:D/
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Brinkster
35 kW
Berichten: 12
Lid geworden op: za 20 feb, 2016 17:57

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Brinkster »

Dus toch wel 2 juli? Dat gaat dan net weer niet! Die zondag kan ik juist wel haha. Balen :-?
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door SilverTip »

Brinkster schreef:Dus toch wel 2 juli? Dat gaat dan net weer niet! Die zondag kan ik juist wel haha. Balen :-?
Sorry :sad1: :notworthy:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Charleyr »

Het zit er weer niet in voor mij om deze rit bij te wonen.
Ik heb 3 juli al een rit staan (De ultieme IJsselmeer route) en om het thuisfront ook de juiste aandacht te geven, moet ik mijn aandacht, tijd dus verdelen.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Michel_M
50 kW
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 14 mar, 2016 19:47
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Michel_M »

Voor mij een thuiswedstrijd, dus ik rijd sowieso weer een keer mee! Heb er zin in!

Deze keer voor het eerst wel zonder Fazer dan. :-"
Triumph Speed Triple '14 - Suzuki GSX-R 600 '06 - Suzuki GSX-R 600 '02
Gebruikersavatar
KoenH
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 08 mei, 2015 8:13

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door KoenH »

Het wordt hoog tijd voor mijn eerste rit met de club.. Ik wil zaterdag graag mee, 10.45 gaat me denk ik echter vanwege een andere afspraak in de ochtend net niet lukken.. 11.00 Moet wel lukken. Is dat pech gehad, of hoe gaan jullie normaal gesproken om met laatkomers op de rit?
Gebruikersavatar
Robse2
105,2 kW
Berichten: 129
Lid geworden op: di 10 mar, 2015 19:48
Locatie: Hengelo (OV)

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Robse2 »

KoenH schreef:Het wordt hoog tijd voor mijn eerste rit met de club.. Ik wil zaterdag graag mee, 10.45 gaat me denk ik echter vanwege een andere afspraak in de ochtend net niet lukken.. 11.00 Moet wel lukken. Is dat pech gehad, of hoe gaan jullie normaal gesproken om met laatkomers op de rit?

Ik zou zeggen route downloaden en hup,hup, rijden en zorgen dat je aan kunt sluiten. :toothy8:
Clublid 2005-2012 :enjoy: 2015 - heden :enjoy:
Gebruikersavatar
KoenH
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 08 mei, 2015 8:13

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door KoenH »

Ik zal kijken of ik de route op mijn telefoon kan krijgen (Sygic).. Tomtom heb ik helaas niet.

Edit: ik heb mijn afspraak in de ochtend verzet, dus ik ben erbij :)
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door SilverTip »

KoenH schreef:Het wordt hoog tijd voor mijn eerste rit met de club.. Ik wil zaterdag graag mee, 10.45 gaat me denk ik echter vanwege een andere afspraak in de ochtend net niet lukken.. 11.00 Moet wel lukken. Is dat pech gehad, of hoe gaan jullie normaal gesproken om met laatkomers op de rit?
Hallo Koen,

Je hebt de route en we hebben een vaste pauzeplek, je kunt dus niet missen.
Het vertrek is gewoon op 10.45 gepland i.v.m. de lengte van de route.
Wellicht heb je geluk en vertrekken mensen te laat, ik zou daar echter niet vanuit gaan.
Pech gehad vind ik zo negatief klinken, maar je kunt je vast ook wel voorstellen dat we zaken zo goed
mogelijk proberen te plannen i.v.m. het verdere verloop van de dag.
Zo hebben we de lunchplek geïnformeerd over onze verwachte aankomsttijd die daar uiteraard ook
rekening mee houden en dat kunnen we helaas niet van één persoon af laten hangen :shaking:

Ik vertrouw erop dat je voor deze motivatie begrip kunt opbrengen.

Ik wens je een fijne dag en hopelijk goed weer.

Gr,

Michel
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Gebruikersavatar
KoenH
35 kW
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 08 mei, 2015 8:13

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door KoenH »

Hoi Silvertip,

Ik heb er alle begrip voor :) Zoals ik reeds schreef heb ik mijn afspraak in de ochtend kunnen verzetten, ik ben er dus gewoon op tijd bij om mee te kunnen rijden. :) Bedankt voor je reactie!
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo Koen,

Ik heb altijd de gewoonte om te wachten op de deelnemers die zich aangemeld hebben. Ik kan mij niet anders herinneren dat we dat bij onze club altijd gedaan hebben. Bijna altijd wordt wel aangegeven als een aangemelde deelnemers onverwacht toch niet kan komen. Dat zou dan wel fijn zijn, want dan hoeven wij niet nodeloos te wachten. Maar ik begrijp uit jouw berichten dat je de afspraak verzet hebt. We kunnen dus om 10.45 uur vertrekken. We zijn morgen met 10 leden en wie weet komen er nog wel een paar aanwaaien.
We hebben morgen goed weer, dus lekker toeren met elkaar over een mooie route.
Lijkt me leuk om met jouw kennis te maken morgen.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
Peter_Smith
105,2 kW
Berichten: 198
Lid geworden op: di 10 jul, 2012 20:31
Locatie: Zoetermeer

Re: Zaterdag 2 juli de Brabant-Route!!

Bericht door Peter_Smith »

Wat is dat toch met die kentekenplaten van die Tracers :shock:
Vandaag tijdens de Brabant route verloor ik hem. Hans jij al tijdens het Hemelvaart weekend. Wie is de volgende?
Jan? Marc? Of toch Andre? :dontknow:

Ondanks een enkele bui toch lekker weer gereden vandaag. Allen weer bedankt daarvoor.

Peter
Als je geen tijd hebt voor je passie, is het dan wel je passie?
Plaats reactie