De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zaterdag

aankondigingen en aanrijroutes. opmerkingen en bedankjes voor de uitzetters

Plaats reactie
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zaterdag

Bericht door Fazerfun »

Komende zaterdag staat de West-Brabant / Zeeland / België-Route op de planning. Ik heb hem bekeken in mapsource en dat ziet er weer aantrekkelijk uit. Ik zie vier aanmeldingen staan nu, ik ga mijn best doen om er ook bij te zijn, wie volgt? :sunny: :sunny: :sunny:

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door SilverTip »

Fazerfun schreef:Komende zaterdag staat de West-Brabant / Zeeland / België-Route op de planning. Ik heb hem bekeken in mapsource en dat ziet er weer aantrekkelijk uit. Ik zie vier aanmeldingen staan nu, ik ga mijn best doen om er ook bij te zijn, wie volgt? :sunny: :sunny: :sunny:

Marloes
Hey Marloes, zouden normaal gesproken zeker zijn gegaan, maar Nicolette en ik gaan nog een laatste keer naar de Moezel om te genieten van de wijnfeesten en de herfstkleuren. Heb nieuwe routes gemaakt, we gaan ons dus wel vermaken daar :enjoy:

Veel plezier komend weekend tijdens deze mooie route waarin Gert de puntjes op de "i" heeft gezet :thumbleft:

Gr,

Michel & Nicolette
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Fazerfun »

Dat is een mooi excuus Michel, carpe diem!

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
@Flevo
35 kW
Berichten: 19
Lid geworden op: za 06 jun, 2015 22:26

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door @Flevo »

We hadden graag meegereden, maar hebben vrijdag een feestje..... :dontknow:
Groetjes Dick & Diana
Bart Veenbrink
50 kW
Berichten: 46
Lid geworden op: za 02 apr, 2011 11:55

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Bart Veenbrink »

Buienradar laat goede berichten zien
Ik neem nog één iemand mee voor deze leuke route
( Deze kan zelf rijden )

Bij goede gezondheid tot morgen hajeto
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Frans-V »

Bart Veenbrink schreef:Buienradar laat goede berichten zien
Ik neem nog één iemand mee voor deze leuke route
( Deze kan zelf rijden )

Bij goede gezondheid tot morgen hajeto
ik ben er F3 :notworthy:.en dan komt er haast niemand,bang voor die klappedoos.thuis :home: ritje
Gaan we ook een kijkje nemen op het oergezellig terras in BIJV: Antwerpen of de Grote markt in bergen op zoom < daar kennen ze mij wel> :enjoy:
224km ???????? das dus 2 keer tanken :tongue3:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Fazerfun
72 kW
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 22:39
Locatie: Gouda

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Fazerfun »

Sorry jongens, ik ben er toch niet bij vandaag, teveel hooi op de vork genomen de laatste tijd, dus last van hoofdpijn-aanval. Veel plezier, het belooft een mooie dag te worden!

Marloes
Life is like riding a bike. To keep your balance you must keep moving.
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Frans-V »

Fazerfun schreef:Sorry jongens, ik ben er toch niet bij vandaag, teveel hooi op de vork genomen de laatste tijd, dus last van hoofdpijn-aanval. Veel plezier, het belooft een mooie dag te worden!

Marloes
ook ik had net te veel hooi op de vork en moest ook nog vroeg thuis zijn voor een zakendiner,was wel erg handig dat het lunch adres op nog geen 4 km van huis was. even mijn eigen favorieten stukje weg( er reden weer wel TE veel auto,s in de weg) gereden en de boys afgezet op een t splitsing..........Gr F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door hans l »

Zo ben weer uitgerust :tongue3: ,gisteren de west Brabant route gereden,was toch bij elkaar zo'n 510km :toothy8: maar was het zeker waard,mooi weer gehad en met een mooi gezelschap onderweg geweest.Marc bedankt voor het voor rijden en moet ik misschien nog effe met je vrouw praten over juni :lol:

Hans l
Gebruikersavatar
Fuel Supply
105,2 kW
Berichten: 275
Lid geworden op: do 10 mar, 2011 13:23
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Fuel Supply »

Leuke route gereden gisteren door het Brabantse landschap, met een stukje Zeeland en zelfs nog even de grens over waar er een paar nog geprofiteerd hebben van dik 20 cent voordeligere benzineliters.
Met 5 Fazers, 4 MT's (3 Tracers en een 07), 2 BMW's, 1 Kawa en een KTM waren er 13 clubleden aanwezig. Met nog 2 introducees op een BMW 1200 GS en een Honda ....?? hadden we een bont gezelschap, en zien we dat de nieuw ingeslagen weg van de club zijn vruchten afwerpt. =D> :thumbleft:

Onze oprichter en lokaal ingezetene van de lunchstop Frans heeft ons groepje na de pauze nog even een paar km getrakteerd op wat lekkere weggetjes buiten de route door het bos, gelukkig voor ons kon hij de drang weerstaan om off-road te gaan en hield hij het keurig en wel op asfalt..... :-"

Allemaal weer bedankt voor jullie aanwezigheid en tot een volgende toerrit.

Grtzz, Willem :pirate:
Haast je als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Rik »

Leuke opkomst zo te lezen. Ik had de plicht om mijn ouders te assisteren bij de open huizendag. Was goed druk. Dus als iemand nog een leuk huis in Pijnacker zoekt.... Het kan nog. :-"

Ik heb van Bart wat foto's gekregen, Die gaan, zoals een Brabant rit betaamd, vooral over eten...
Nog iemand wat leuke foto's?
Stuur ze ff op naar jullie webmaster. Thx.
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door Gert Roelofs »

Hallo allemaal,

Ik heb gedeeltelijk de achterstand weggewerkt mbt de filmpjes. Nu was deze aan de beurt en staat achter de volgende link: https://youtu.be/HwbTKtvuD-c
Nu de Veluwerit nog van 31 oktober. Echter pas nadat ik een andere film klaar heb, dus het kan nog even duren.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:
Gebruikersavatar
hans l
105,2 kW
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 03 nov, 2004 20:15
Locatie: 's-Heerenberg

Re: De West-Brabant / Zeeland / België-Route - komende zater

Bericht door hans l »

Gert Roelofs schreef:Hallo allemaal,

Ik heb gedeeltelijk de achterstand weggewerkt mbt de filmpjes. Nu was deze aan de beurt en staat achter de volgende link: https://youtu.be/HwbTKtvuD-c
Nu de Veluwerit nog van 31 oktober. Echter pas nadat ik een andere film klaar heb, dus het kan nog even duren.

Groetjes
Gert :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7: :glasses7:


\:D/ \:D/ :notworthy: :notworthy:
Plaats reactie