Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door Charleyr »

Beste leden,

Als het goed is, is er een mail rondgestuurd met een persoonlijke uitnodiging voor de komende Algemene Ledenvergadering, welke gepland staat voor 4 Maart 2017 as.
Indien je vanaf morgen (vrijdag 20-01), nog geen mail (Fazerflits), in de mailbox hebt gekregen, dan gaarne even een berichtje sturen naar fazerflits@fazer.nl
Je krijgt dan alsnog de uitnodiging per mail toegezonden
In de uitnodiging staat tevens informatie over o.a. het gebruik willen maken van de aangeboden lunch

Voor iedereen geldt, gaarne een reactie voor 17-02-2017
Gaarne je aanwezigheid aanmelden bij onze Secretaris Ada, via secretaris@fazer.nl (geef ook even aan of je gebruik wilt maken van de Lunch)

Uitnodiging ALV 4 Maart 2017
Lokatie Campanile Hotel & Restaurant
De Brand 50 3823 LM, AMERSFOORT
Aanvang: 10:00u
Einde: 13:00u (daarna lunch)

Met vriendelijke Groet
Namens het Bestuur
Charles Rijken
Voorzitter All Fazer Club Nederland
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door Frans-V »

Ben er klaar voor, alle andere afspraken verzet-afgebeld-vergeten-niet na gekomen-er niet naar toe-ze bekijken het maar .OP NAAR Amersfoort.........gr F3-F16-de klapdoos :tongue3:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
Charleyr
105,2 kW
Berichten: 374
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 17:09
Locatie: Hoevelaken

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door Charleyr »

Beste leden,

De ALV van 4-03 j.l. is achter de rug! :-"

Het was leuk om elkander weer eens face to face, te kunnen begroeten en om alvast weer wat afspraken te gaan maken voor het huidige motor seizoen.
Zeer verassend, (voor mij), toch wel de grote opkomst, bijna 1/3 van de club was aanwezig en dat toont des te meer aan, dat de club nog steeds "Alive and Kicking" is!

Afgelopen zaterdag was tevens de vuurdoop voor het voltallige nieuwe bestuur.
Wij hebben gezamenlijk geprobeerd om zoveel mogelijk de "protocollen" aan te houden, zij het wel met een iets pragmatischere insteek, dan men misschien wel gewend is.

Ik wil langs deze weg alle aanwezigen bedanken voor de aandacht en het geduld.
Alle commissieleden en ex-commissie / bestuursleden, (Audrey, Nicolette, Ronald, Gert, Michel, Rik, Patrick, Ben, Harry, Frank, Peter en Wim) bedankt voor jullie inzet en commitment het afgelopen jaar. :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Daarnaast zijn er ook veel niet functie gebonden leden, die geheel belangeloos, zich regelmatig hebben weggecijferd
Te denken valt aan de "vrijwillige" voorrijders, die zich tijdens een dagtocht of meerdaags evenement, geheel ten dienste hebben gesteld van de club.
(o.a. Lex, Willem, Han, Marc, Hans R,) en zo kan ik doorgaan

Ik hoop niet dat er iemand vergeten is, maar zoals inmiddels vermeld laat het weten, ik heb een "brede" rug!!

Daarnaast hebben "mijn 3 meiden" zich de afgelopen maanden uit de "naad"gewerkt en dat mag best wel extra onder de aandacht worden gebracht.

Diana, Charlotte & Ada
Bedankt voor jullie tomeloze inzet de afgelopen maanden, want zonder jullie was het echt niets geworden. =D> =D> =D>

Met vriendelijke groet
Charles Rijken
Voorzitter A.F.C.N
Laatst gewijzigd door Charleyr op di 07 mar, 2017 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Charles Rijken

If it don't fit, don't force it, just relax and let it Go!
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door Frans-V »

JIj heb het beter voor elkaar als ik in het begin en oprichting van de club,ik moest het met 5 lelijke manne doen...............
het ging pas de goede kant uit toen marjanneke hopse kanneke er bij kwam .........
En nog later is het alleen maar beter geworden door meer inzet van vrouwelijk schoon, die de haantjes mannetjes in bedwang wisten te houden .........
Heel goed om te zien dat het vooralsnog goed gaat met de gezelligste Yamaha (o.a) van Nederland ...........Gr F3
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door NZMSLex »

Klopt: Vijf errug lelijke manne en het waren ook nog eens watjes, zuurpruimen en niksnutten (ik kan het weten...) Arme Frans ... \:D/ \:D/ \:D/

Gelukkig hebben we nu de échte Charly's Angels!! :love10: :notworthy: :love10: :notworthy:
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Gebruikersavatar
Frans-V
110,3 kW
Berichten: 4652
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 16:23
Locatie: B. op Z
Contacteer:

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door Frans-V »

Wat een zelfkennis LEX, zo zag ik mezelf nooit..........gr F3 :tongue3:
Vriendelijkheid weggeven is moeilijk;je krijgt het bijna altijd terug.....gr F3/FxtFF
Gebruikersavatar
NZMSLex
105,2 kW
Berichten: 367
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 19:08
Locatie: Sleen
Contacteer:

Re: Uitnodiging ALV 4 Maart 2017 (Alleen betalende leden)

Bericht door NZMSLex »

Verstand komt met de jaren. Of ging het verstand nou met de jaren, samen met de haren? Ik ben het leffe kwijt. :-)
Niet zeuren, maar scheuren!!! :enjoy:
Plaats reactie