Algemene Bestuursfunctie vacant

de plek voor bestuursmededelingen, veranderingen op de site enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Biggs
105,2 kW
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 23:28
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Algemene Bestuursfunctie vacant

Bericht door Biggs »

Hallo allemaal,

Misschien als een donderslag bij heldere hemel; maar ik stop met de A.F.C.N. Club. Ik leg mijn bestuursfunctie dit weekend neer.

Reden voor mijn vertrek: allergrootste reden is dat ik niet meer tot rijden toe kom door mijn nieuwe baan en een ander gezinsleven. Mijn beide zonen worden steeds groter en als gezin doen we veel vaker samen leuke dingen. Dit jaar blijft mijn Fazer 1000 op stal en de vraag is nog maar of hij volgend jaar er wel uitkomt. Tevens merk ik dat mede door niet te rijden ik het contact met iedereen verlies en dat ook de lol van het rijden er een beetje boel af is. Misschien gaat hij begin volgend jaar op Marktplaats.

Iedereen bedankt voor alles. Vooral de buitenlandweekenden zullen mij altijd bij blijven. Tot ziens. Het gaat jullie goed. :hello2:

Groet, Ronald
Mannen blijven jongens, alleen het speelgoed wordt duurder!

Trots om in Motoplus "Mijn Trots" te staan: http://www.motoplus.nl/blog/magazine/ui ... -hoekstra/
Rik
Site Admin
Berichten: 1075
Lid geworden op: za 02 okt, 2004 22:48
Locatie: Pijnacker
Contacteer:

Re: Algemene Bestuursfunctie vacant

Bericht door Rik »

Oei, dat is heel jammer om te lezen. Bestuursleden hebben we natuurlijk ook nodig maar zijn als het goed is vervangbaar. Het feit dat je niet/nooit meer meerijdt vindt ik erg jammer.

Je moet natuurlijk soms keuzes maken en die respecteren we natuurlijk... En de keuze voor het gezin is een heel belangrijke.
Bedankt voor de gezelligheid en de bestuurlijke werkzaamheden!
Gert Roelofs
105,2 kW
Berichten: 248
Lid geworden op: wo 05 aug, 2009 19:21
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Algemene Bestuursfunctie vacant

Bericht door Gert Roelofs »

Ik vind het jammer dat je ook als lid stopt bij de vereniging. Gezien het gegeven dat je een eigen bedrijf hebt, begrijp ik dat je prioriteiten moet stellen. Dat geldt uiteraard ook voor je gezin. Ik hoop echter dat je mogelijk in de toekomst zo af en toe tijd vrij kan maken om mee te kunnen rijden met een toertocht.
In ieder geval bedankt voor je inzet als bestuurslid en de gezellige tijd die we hebben gehad bij de toertochten.

Groetjes
Gert
Gebruikersavatar
SilverTip
110,3 kW
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 01 nov, 2004 22:06
Locatie: Tilburg

Re: Algemene Bestuursfunctie vacant

Bericht door SilverTip »

Hey "Frieschke" vrind,

Begrijpelijk, maar ook wel erg jammer!
Altijd leuk met je binnen de club en je enthousiasme werkte altijd aanstekelijk.
Bedankt natuurlijk voor alles wat je gedaan hebt, maar we weten je wel te vinden buiten de club om hoor :evil4:
Wellicht kan een gezamenlijk ritje op een moment dat het jou uitkomt je toch nog een beetje laten genieten.
De Fazer kun je rustig even onder een zeiltje weg zetten, je weet maar nooit en zo'n mooie koop je nooit meer terug :crybaby: [-X

Gr,

Mies en Nicolette. :happy3:
Leven in het moment, reizen en samen genieten, morgen kan het ineens anders zijn.....
Plaats reactie